حضور محمدرضا عارف در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات:به عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم که پای صندوقهای رأی حاضر شوم

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مردمی ترین حکومت را دارد، بر اهمیت نقش حضور مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش امیدنامه دکترمحمدرضا عارف به همراه همسرش  با حضور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رای  خود را به صندوق انداختو 

و ی سپس در جمع خبرنگاران گفت: ما بر این باور هستیم که کشور ما مردمی ترین حکومت را دارد و همه امور و سرنوشت کشور را مردم یا به صورت مستقیم و یا به صورت غیرمستقیم تعیین می کنند.

وی افزود: اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات مشخص است و ما در جای جای مختلف قانون اساسی این وضعیت را می بینیم. من نیز به عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم که پای صندوقهای رأی حاضر شده و حق شرعی و قانونی خود را بجا بیاوریم و ان‌شاءالله مردم حضور پرشوری را در این حماسه ملی خواهند داشت.

عارف در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه کدام لیست انتخاباتی رای می آورد؟گفت: امروز دیگر نمی‌توان در مورد اینکه کدام لیست رأی می‌آورد حرفی زد اگر دیروز این سوال را از من می‌پرسیدید پاسخ روشنی به شما می‌دادم بلکه امروز این مردم هستند که می‌گویند کدام لیست رأی می‌آورد.

ی افزود: آنچه که امروز برای ما مهم است حضور پرشور مردم در انتخابات است و همه باید تلاش کنیم تا مردم به صورت حداکثر در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که پیام حضور مردم به رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌پیمانانش چیست، گفت:‌ بارها مردم ما اعلام کرده‌اند که هر برگ رأی یک تو دهنی به دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا است و امروز مردم نشان می‌دهند که کماکان پشت انقلاب و صاحب انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان انقلاب در صف منسجم مردم رخنه کنند.

افزودن نظر جدید