نجفقلی حبیبی در گفت‌َوگو با پایگاه خبری امید:

حضور افراد سیاسی در شورای شهر مفید است/اصلاح طلبان تجربه مدیریتی خوبی دارند

دبیر انجمن مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه نباید نهادهای کشور را از افراد با تجربه خالی کرد،گفت:حضور سیاسیون در شورای شهر به شرطی که اهداف سیاسی‌شان را دنبال نکنند مفید خواهد بود.

نجفقلی حبیبی در گف‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید در پاسخ به سوالی در رابطه با انتخابات شوراها و سیاسی بودن و نبودن این نهاد گفت:اینکه شورای شهر نباید سیاسی شود حرف درستی است،اما حضورافراد سیاسی که دارای تجربه مدیریتی دارند برای شورای شهر مفید است .
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه افرادی که به مسائل کشور و شهری آشنایی دارند باید در شورای شهر حاضر باشند گفت:اینکه افراد سیاسی بزرگ ، کاردان و با تجربه وارد شورای شهر شوند را نباید به منزله سیاسی شدن شورای شهر تلقی کرد.
وی با بیان اینکه تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران است که مرکزیت خوبی برای آموزش عالی ،فرهنگ و هنر،ورزش، محیط زیست و ...دارد، اظهار داشت: تهران یک شهر سیاسی است و جمع شدن افرادی که سابقه سیاسی دارند در شورای شهر تهران می‌تواند مفید باشد.
حبیبی با اشاره به استقبال اصلاح طلبان و دیگر جریان های سیاسی کشور برای شرکت در انتخابات شوراها،گفت:این افراد از هر جناحی که باشند تجربه‌های مدیریتی خوبی دارند و نباید نگران حضور آنها باشیم چون قرار نیست سیاسی کاری کنند،قرار است بیشتر از تجربه اجتماعی شان برای رفع نیاز شهراستفاده کنند.
وی تصریح کرد:کسانی که وارد شورای شهر میشوند این موضوع را در نظر داشته باشند که تصمیماتشان باید در جهت مصلحت جامعه باشد و فراموش نکنند که اینجا برای ارتقاء جناح سیاسی شان کار نمی کنند.
دبیر انجمن مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد:شورای شهر به اقتصادادن،مدیران شهری،مدیران ترافیک،متخصصین در حوزه هنر و موسیقی و سینما و ورزش احتیاج دارد.
حبیبی با بیان اینکه در شورا باید کار جمعی انجام داد،گفت:اگر یک هنرمندی بیاید که هنرمندهای بزرگ کشور او را به رسمیت نشناسند قطعا مورد مشورت قرار نمی‌گیرد. بنابراین مردم دقت کنند در هر رشته ای متخصصان  و معتمدین را انتخاب کنند.

 

افزودن نظر جدید