حداد عادل :با آمدن احمدی‌نژاد بسیاری از اصولگرایان دچار سر‌درگمی شدند/در مقابل احمدی‌نژاد امکان فریاد نداشتیم که مبادا اصلاح‌طلبان امتیاز بگیرند

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه با آمدن احمدی‌نژاد بسیاری از اصولگرایان دچار سر‌درگمی شدند،گفت:در مقابل احمدی‌نژاد امکان فریاد نداشتیم که مبادا اصلاح‌طلبان امتیاز بگیرند.

به گزارش امید به نقل از روزنو،غلامعلی حداد عادل در مراسمی که به دعوت دفتر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از فعالان سیاسی و مسئولان برگزار شده بود بر لزوم تحلیل انتخابات ریاست جمهوری تاکید و اضافه کرد: از زمان انتخابات مجلس نهم اختلاف اصولگرایان نمود یافت اما به خاطر اینکه امکان توزیع کاندیداها در بین گروه‌ها وجود داشت خود را نشان نداد تا در ریاست جمهوری که باید یک فرد معرفی می‌شد، تجلی پیدا کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دلیل دوم عدم پیروزی اصولگرایان رفتارهای احمدی‌نژاد بود که با خانه‌نشینی 10 روزه، تصمیمات خلق‌الساعه، پخش لوح فشرده در مجلس، عدم تمکین از قوانین مصوب و ... هزینه‌های بسیاری را به اصولگرایی تحمیل کرد.

وی سومین عامل در تحلیل عوامل عدم کامیابی اصولگرایان را تاثیرات ناشی از تحریم و مدیریت اقتصادی دولت وقت دانست و گفت: رای طیف خاکستری به سبد گفتمانی رفت که وعده حل سریع مشکلات اقتصادی را می‌داد.

حدادعادل بیان کرد: این به مصلحت نبوده و نیست که انتخاباتی بدون حضور اقشار خاکستری و اقلیت منتقد برگزار شود و تنها انقلابیون به آن اقبال داشته باشند.

وی ابراز داشت: اصولگرایان برای انتخابات بعد چاره‌ای جز وحدت ندارند که اگر تفرقه مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم تکرار شود به طور قطع در انتخابات مجلس دهم نیز شکست می‌خوریم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصولگرایان همواره در شرایط فشار بیرونی به وحدت داخلی دست یافته‌اند، گفت: فضای مجلس ششم آنچنان سخت بود که تمام طیف‌های اصولگرا را دور یکدیگر جمع کرد اما پس از کسب پیروزی دچار چند پارگی شدند.

با آمدن احمدی نژاد، اصولگرایان سردرگم شدند

وی یکسال نخست مجلس هفتم را بهترین دوران اصولگرایان برشمرد و افزود: در سال آخر خاتمی فضای خوبی بین اصولگرایان حاکم بود اما با آمدن احمدی‌نژاد بسیاری از اصولگرایان دچار سر‌درگمی شدند.

حدادعادل با تصریح بر اینکه کار کردن با احمدی‌نژاد به واقع مشکل بود، ادامه داد: در مقابل احمدی‌نژاد امکان فریاد نداشتیم که مبادا اصلاح‌طلبان امتیاز بگیرند اما سکوت و همراهی نیز در مقاطعی ممکن نبود.

وی با تاکید بر محاسن و خدمات بسیار دولت نهم تصریح کرد: نحوه ارائه لایحه از سوی دولت احمدی‌نژاد، وعده‌های بدون پشتوانه و از جیب مجلس در مورد قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، عدم اجرای کامل هدفمندی و یارانه تولید، موضع‌گیری‌های او علیه مجلس و ... نیت‌خوانی منطق حاکم بر سیستم دولت وی را مشکل کرده بود.

دیدگاه‌ها

آقای حداد شما با این تفکر "که مبادا اصلاح‌طلبان امتیاز بگیرند"در زمان ریاستتان بر مجلس،مجلس را تبدیل کردید به بله قربان گوی آقای احمدی نژاد.با این کار بزرگترین خیانت را هم در حق مردم و هم در حق احمدی نژاد کردید.برای اینکه احمدی نژاد را متوهم ساختید تا حتی در برابر قانون بیاستد و با افراط و قانون شکنی کشور را به لبه پرتگاه ببرد.امیدوارم در پیشگاه حضرت حق شرمنده این مردم مظلوم نباشید

اوف بر شماها که بخاطر منافع گروهی چه بر سر ملت و مملکت اوردید

حداد عادل شما چگونه مسلمانی هستی که به جای حق گویی مصلحت جویی کردی !!! واقعاً برات متاسفم

اقای حداد کاش این یک کلمه را ازاسلام بکار میگرفتی که میگوید حق را بگویید اگر به ضررتان باشد

افزودن نظر جدید