جعفرزاده ایمن آبادی:داستان فتنه کی قرار است تمام شود؟/سران فتنه آنها بودند که ۸ سال هر کاری خواستند با کشور کردند

نماینده مردم رشت گفت: سران فتنه هشت سال هر بلایی خواستدند بر سر مردم آوردند و راحت در خیابان راه می‌روند اما امروز به کسان دیگری برچسب فتنه می‌زنند.

به گزارش امیدنامه، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس دهم در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: من داوطلب شدم و خواهش کردم اجازه دهند از آقای آشتیانی دفاع کنم. امروز اول صفر است، مرتب از مظلوم صحبت کردیم. دین ما هم دفاع از مظلوم می‌کند و هم دین اخلاق‌مداری است. داستان فتنه کی قرار است تمام شود؟ یا فردی باید فتنه‌گر باشد یا کاسب فتنه یا ساکت فتنه. اگر کسی کاسب فتنه بود، اینجا نمی‌آمد. کاندیدای پیشنهادی شود چرا از تریبون مجلس دروغ می‌گوید اصلا ایشان نماینده مجلس ششم نبود که بخواهد تحصن کند. اگر پشتیبانی جنگ و حضور در جنگ و فرزند روحانی باسابقه و ... کارنامه محسوب نمی‌شود،  چه چیزی قرار است سابقه باشد؟ آیا این پاک کردن سابقه نیست؟

نماینده مردم رشت در مجلس دهم اضافه کرد: اگر از سران فتنه می‌خواهید بگویید از آنها بگویید که هشت سال هر بلایی خواستدند بر سر مردم آوردند و راحت در خیابان راه می‌روند اما امروز به کسان دیگری برچسب فتنه می‌زنند. اگر قرار است فقط نظرات ملاک شخصی ما نباشد که نمی‌شود مملکت را اداره کرد. اختلاس را دادگاه اثبات می‌کند نه ادعای پشت تریبون. مگر آقای نجفی موفق‌ترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب نبود؟ ایشان از کجا آمده بود؟ مگر از وزارت علوم نیامده بود؟ فرهنگیان مشکل دارند، فرهنگیان نمی‌خواهند کسی با آن‌ها گریه کند. آنها به دنبال فردی هستند که مشکلاتشان را حل کند. ریس هیات دولت فردی را معرفی کرده که می‌تواند کمکش کند و در این مدت کوتاه می‌تواند این وزارتخانه را اداره کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: یادتان رفت که از وزاری علوم کسی نبود که دفاع کند؟ در نهایت منجر به این شد که کمترین بودجه را وزارت علوم گرفت. الان هم معتقدم واقعا به آقای دانش آشتیانی ظلم شده است. خواهش می‌کنم که به ۳ وزیر پیشنهادی رای دهید. معتقدم اصلا بحث احساسی مطرح نیست زیرا عقلای کشور در مجلس جمع شده و با تهمت و افترا به کسی رای نمی‌دهند. ما همه نگران آخرتمان هستیم. افرادی در این مجلس هستند که از بالاترین سرمایه‌شان گذشتند. چه کسی بیشتر از ما نگران انقلاب و نظام است؟ این مجلس مجلس ولایت‌مدار است اما با تهمت و برچسب‌های دروغین آخرت را نمی‌فروشیم و معتقدیم باید به این دولت کمک کرد. در حال حاضر در اکثر درآمدهای گمرکی و نفتی با کسری رو به‌روست. اگر آموزش و پرورش مشکل دارد ما باید آستین بالا بزنیم.

او با بیان اینکه این مجلس ثابت می‌کند که هم ولایت‌مدار است و کمک‌کننده دولت و ملت، گفت:احساس کردم امروز کمی از آموزه‌های اخلاقی فاصله گرفتیم. امروز فرهنگیان کسی را می‌خواهند که بدون سرپرست آنها را رها نکنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم خطاب به نمایندگان گفت: مردم رایی که به شما دادند و آنها امروز خواهند دید که آیا این رای نتیجه می‌دهد یا خیر؟

افزودن نظر جدید