جزئیات دو عرضه اولیه در هفته جاری

امروز و فردا عرضه اولیه نماد "شاروم" در فرابورس و نماد "امین" در بورس آغاز خواهد شد.ه گزارش ایسنا، سهام شرکت پتروشیمی ارومیه(سهامی عام)، در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس پذیرش شد و بر این اساس این شرکت امروز ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.
 
به گزارش اميدنامه به نقل از ایسنا،  سهام شرکت پتروشیمی ارومیه(سهامی عام)، در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس پذیرش شد و بر این اساس این شرکت امروز ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۰ سهم بوده و ثبت سفارس نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش نیز از مبلغ ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومان است.

همچنین فردا،  تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "تامین سرمایه امین" به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی" گروه " فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی"و طبقه"فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " امین " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم و کف و سقف قیمت نیز به ترتیب ۹۸۰ تا ۱۰۴۰ تومان است.

 

افزودن نظر جدید