جریمه ۳۰۰۰ خودرو در شهرهای قرمز خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های تردد در خوزستان اظهار کرد: شنبه شب شاهد بوده‌ایم که اکثر مردم اهواز رعایت کرده‌اند و ترددها به حداقل ممکن رسیده اما گاهی شاهد برخی ترددها هستیم که از مردم می خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با توجه به ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، در این ساعات در سطح شهر تردد نداشته باشند.

به گزارش اميدنامه به نقل از ایسنا، وی افزود: در صورت تردد در این ساعات، دوربین‌ها و سیستم‌های کنترل پلیس، شماره پلاک خودرو را یادداشت می‌کنند و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: همچنان ممنوعیت تردد از ساعات ۲۱ تا ۴ بامداد تا زمان صدور لغو این دستور برقرار است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل تردد در ساعات ممنوعیت تردد، حدود ۳ هزار دستگاه خودرو در شهرهای قرمز خوزستان جریمه شده‌اند.

جمشیدی بیان کرد: این ۳ هزار جریمه شامل جریمه‌های یک میلیون تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی است و اکثر موارد اعمال قانون مربوط به ممنوعیت تردد در ساعات ۲۱ تا ۴ بامداد با مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی بوده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج به شهرهای قرمز نیز ممنوع است و مردم باید این محدودیت را نیز رعایت کنند.

وی در خصوص وضعیت تردد شهروندانی که ناگزیر به خروج از شهرهای خود هستند، گفت: شهروندانی که قصد تردد از استان خوزستان به استان‌های دیگر را دارند، باید مجوز تردد را از فرمانداری اخذ و به پلیس راه خوزستان مراجعه کنند تا در سیستم ثبت شود و پس از آن، اجازه تردد داده خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: شهروندانی که می‌خواهند از شهری به شهر دیگر در درون استان تردد داشته باشند نیز باید مجوز تردد را از فرمانداری اخذ کنند و به پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان یا شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند تا مجوز عبور صادر و در سیستم ثبت شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در صورتی که پس از صدور مجوز تردد و ثبت سیستم، اعمال قانون شود؛ جریمه‌ها لغو می‌شود.

 

 

افزودن نظر جدید