جريان"يکتا"وجه تکنوکراتيک جبهه پايداري است

،چهره نزديک به محمود احمدي نژاد می‌گوید جبهه ياران کارآمدي و تحول ايران اسلامي وجه تکنوکراتيک جبهه پايداري است.

به گزارش امید به نقل از آریا،عبدالرضا داوري درباره جبهه ياران کارآمدي و تحول ايران اسلامي ،گفت:اين جبهه متشکل از وزرا و معاونين رييس جمهور دولت هاي نهم و دهم است  که شوراي مرکزي 17نفره دارد .رياست اين جبهه که قرار است با نام «يکتا»فعاليت کند برعهده محمد نجار وزير کشور دولت دهم  است و دبير هيات شوراي مرکزي آن هم آقاي محمد ناظمي اردکاني مي باشد .
وي افزود:طريقت‌منفرد، فريدون عباسي، مسعود زريبافان، حميدرضا حاجي‌بابايي، کامران دانشجو، کامران باقري‌لنکراني و سعيدلو در شوراي مرکزي اين جبهه عضويت دارند که آنها هم در يک ماه اخير نشستي با تعدادي از استانداران دولت گذشته داشته اند.البته بايد درنظر داشت که اين حزب با اذن و اجازه آقاي احمدي نژاد تشکيل نشده و شکل گيري  آن  ابتکار شخصي خود دوستان است که خودشان هم اين مساله را اعلام خواهند کرد که تصميمشان مستقل از آقاي احمدي نژاد است.
داوري  باتاکيد براين مطلب که احمدي نژاد هيچ اراده اي براي ورود به عرصه سياسي ندارد ،گفت:اينکه برخي رسانه ها نوشته اند اخراجي هاي دولت احمدي نژاد اين حزب را تشکيل داده اند ،اينگونه نيست چراکه آقاي حاجي بابايي و زيبافان تا آخرين روز دولت دهم مسوليت داشته اند .
اين فعال سياسي اظهار داشت:طبيعي است در شرايط فعلي مجموعه اي از مديران دولت قبل متشکل شوند و فعاليت کنند هرچند آنها مستقل از آقاي احمدي نژاد هستند و هويت سياسي خودشان را دارند .
وي درباره نسبت «حزب يکتا» با جبهه پايداري ،گفت:جريان"يکتا"وجه تکنوکراتيک جبهه پايداري است که از لحاظ گفتماني به اين جبهه نزديک است و حتي آقاي فريدون عباسي که در شوراي مرکزي اين حزب است در بسياري از برنامه هاي جبهه پايداري شرکت مي کند لذا بنده معتقدم قرابت هاي ايدئولوژيک گفتماني بين آنها وجود دارد البته «يکتا »به دليل سابقه مديريتي اعضاي آن وجه تکنوکراتيک برجسته تري دارد اينها عمدتا کساني هستند که در دولت گذشته وزير يا معاون رييس جمهور بوده اند طبيعتا نسبت به جبهه پايداري که عمدتا سوابق پارلماني و غيراجرايي دارند در امور اجرايي کارآمدترند.
داوري تاکيد مي کند:«يکتا »وجه تکنوکراتيک "جبهه پايداري" است که خواسته اين خلاء کارآمدي را درنيروهاي انقلاب پر کند.
وي همچنين درباره ارتباط اين حزب با مشايي گفت:آقاي مشايي عملا تصميم گرفته اند رابطه شان را باهمه نيروهاي سياسي محدود کنند لذا ايشان با هيچ جرياني ارتباط نخواهد داشت

افزودن نظر جدید