جدال رسانه‌ای بر سر یک خاطره از مشایی

 وزیر ارشاد دولت دهم به اظهارات داوری واکنش نشان داد.

به گزارش امیدنامه به نقل از اینا،سید محمدحسینی  در واکنش به اظهارات عبدالرضا داوری که با انتشار متنی در فضای مجازی به ذکر خاطره‌ای از زمانی که به عنوان وزیر ارشاد دولت دهم معرفی شد، مطالبی را به او منسوب کرده بود، گفت: صحبت‌های بی‌پایه و اساس، داستان‌سرایی و خاطره‌سازی‌های فردی که سابقه و مواضع گذشته و حال وی معلوم است ارزش پاسخگویی و توضیح ندارد.

او افزود: اما به دلیل ضرورت پیگیری قضایی موضوع که برای چندمین بار تکرار می‌شود، باصراحت اعلام می‌کنم که این قصه‌پردازی‌های ناشیانه از اساس کذب محض است تا چه رسد به جزییات خیال‌پردازانه‌ای که برای تثبیت ادعای خود، ساخته و پرداخته است تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد!

حسینی بیان کرد: واقعا متاسفم از فردی که مدعی مسلمانی و اعتقاد به حساب و کتاب آخرت است چگونه در پیشگاه حق تعالی به خود اجازه می‌دهد که چنین لاطائلاتی به هم ببافد و به راحتی به دیگران تهمت بزند! خداوند همه ما را عاقبت به خیر گرداند.

 لازم به ذکر است داوری با بیان خاطره‌ای از حسینی گفته بود که یازدهم شهریور ۸۸ در شبی که فردایش قرار بود از سوی احمدی‌نژاد به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شود؛ در همان روز عده‌ای از مجلسیان به رییس‌جمهور وقت مراجعه کرده و در مورد مدرک دکتری حسینی شبهاتی را مطرح کرده‌اند، که او هم سراسیمه به مشایی مراجعه می‌کند و در حضور یکی از معاونان رییس‌جمهور، پایان نامه دکتری خود را تورق کرده تا اصالت تحصیلی‌اش را به اثبات برساند و یک جلد از پایان‌نامه  را به  مشایی تقدیم می‌کند تا نزد رییس‌جمهور شفاعتش را کند.

گفتنی است این اظهارات داوری در پی آن مطرح شد که محمدحسینی در گفت‌وگویی درباره کاندیداتوری بقایی بیان کرد: در تایید صلاحیت بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری تردید جدی وجود دارد و همان دلایلی که برای رد صلاحیت رحیم مشایی مطرح بود، در رابطه با بقایی نیز کم و بیش صدق می‌کند و بعید است صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تایید شود.

افزودن نظر جدید