جبهه پایداری به دنبال القای اختلاف میان اصلاح طلبان است

یک استاد حوزه و دانشگاه هدف جبهه پایداری ازعنوان کردن سرلیستی عارف و ناطق نوری را ایجاد افتراق و شکاف میان جریان اصلاح طلب و خارج کردن آنها از عرصه رقابت دانست.

به گزارش امید به نقل از شبکه ایران، حجت الاسلام محسن غرویان درباره مطرح شدن مسایل انتخاباتی و سرلیستی ناطق نوری و عارف برای انتخابات مجلس گفت: تمام گروههای مختلف در جامعه حق ورود به عرصه انتخابات را دارند اما در حال حاضر و با توجه به اینکه یک سال و نیم تا انتخابات آینده فرصت وجود دارد، عنوان کردن این گونه بحث ها به صلاح کشور نیست.
وی  تصریح کرد: انتخابات اخیر ریاست جمهوری تحول بزرگ فکری و سیاسی بوده و به یک معنا ریل حرکت را تغییر داد و فضای فکری و سیاسی ایران تحول بزرگی پیدا کرد.
غرویان با اشاره به استقبال مردم از فکر و اندیشه آقای روحانی ،خاطر نشان کرد: افرادی که این چارچوب فکری مورد قبولشان نیست احساس شکست بزرگی می کنند و به همین دلیل هر روز موضوع جدیدی را برای جبران شکست های خود بهانه می کنند.
او این جریان شکست خورده از انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری  را عامل طرح زودهنگام مسایل انتخاباتی مجلس دانست و افزود: این گروه طی 8 سال گذشته موجب ایجاد مشکلات فراوانی در کشور شد و به همین دلیل پس از روی کار آمدن دولت تدبیر تلاش می کند برای پوشاندن و شانه خالی کردن از بار مشکلاتی که موجب به وجود آمدن آن بودند ذهن مردم را با مطرح کردن انتخابات مجلس منحرف کند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هدف این جریان ازعنوان کردن سرلیستی عارف و ناطق نوری ایجاد افتراق و شکاف میان این جریان است، بیان کرد: جریاناتی مانند جبهه پایداری از همین روش ها یعنی القای اختلاف برای خارج کردن رقیب از عرصه سیاسی استفاده می کند.
غرویان در پایان تاکید کرد:بهتر است اصولگرایان به جای نگرانی از انتخابات آینده در روش ها و برنامه های خود تجدید نظر کنند.

افزودن نظر جدید