توضیح سلیمی نمین درباره آنچه از رفع حصر گفته بود: متوجه سوال خبرنگار نشدم

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران اظهار کرد: به دلیل واضح نبودن سوال تلفنی به درستی متوجه سوال خبرنگار نشدم آن پاسخ داده شد که مورد نظر من نبود و بدین وسیله تصحیح می شود.

به گزارش امیدنامه، در پی انتشار مصاحبه عباس سلیمی نمین در گزارش«استقبال اصولگرایان از آشتی ملی»در روزنامه امید ایرانیان، وی توضیحاتی درباره بخشی از این مصاحبه که مرتبط با «رفع حصر ،پیش شرط آشتی ملی است »ارائه داد.

گفتنی است که سلیمی نمین درباره پیش نیازهای آشتی ملی به امید ایرانیان گفته بود: «اصلاح طلبان به پیش نیازهای این آشتی و گفت‌و‌گوی ملی هم واقف هستند. پیش نیازهایی مانند رفع حصر که به‌ عنوان یک مطالبه بخشی از جامعه می‌تواند پس از هفت سال زمینه را برای همدلی و وحدت مسئولان و مردم بیش‌ از پیش فراهم کند. اما حل این مسأله اگرچه می‌تواند عاملی برای وحدت باشد اما یکی از پیش نیازهای آشتی ملی هم است.»

امیدایرانیان گزارش داده که سلیمی نمین در واکنش به انتشار این مطلب با ارسال جوابیه‌ای علام کرده است: «چون به دلیل واضح نبودن سوال تلفنی به درستی متوجه سوال خبرنگار نشدم آن پاسخ داده شد که مورد نظر من نبود و بدین وسیله تصحیح می شود.»

امید ایرانیان در ادامه تاکید کرده است به دلیل احترام به شخصیت آقای سلیمی نمین و به دلیل اصرار ایشان در انتشار سریع این توضیحات اظهارات ایشان را در کانال تلگرامی منتسب به روزنامه امید ایرانیان منتشر کرده است هر چند به جناب آقای سلیمی نمین توضیح داده شد که فایل صوتی ایشان در آرشیو صوتی روزنامه موجود است.

افزودن نظر جدید