توضیحات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره آتش سوزی در پارچین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آتش‌سوزی صورت گرفته اخیر در انبار ناریه شرق تهران را طبیعی خواند و گفت: آتش‌سوری پارچین ارتباطی به مسائل هسته‌‌ای ندارد.

به گزارش امید به نقل از ایلنا،،حسین نقوی‌حسینی  درباره آتش‌سوزی انبار ناریه در شرق تهران گفت: آتش‌سوزی اخیر یک حادثه طبیعی بوده است. این نوع اتفاقات در کارخانه‌های شیمیایی معمولا اتفاق می‌افتد و این اتفاق نیز در قسمت شیمیایی پارچین بوده است که کاملا یک حادثه طبیعی بوده و ممکن است در هر کارخانه‌ای که کار شیمیایی انجام می‌دهند، رخ دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: این چنین حوادثی در کارخانه‌های غیرنظامی که کار شیمیایی می‌کنند، می‌افتد و یک حادثه کاملا طبیعی بوده است.

وی در مورد اینکه رسانه‌های بیگانه این آتش‌سوزی را در ارتباط با آزمایش‌های هسته‌ای مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه همواره سعی می‌کنند هر اتفاقی که در کشور ما می‌افتد را به نحوی به مسائل هسته‌ای نسبت دهند که نشان دهند جمهوری اسلامی ایران هم فعالیت‌های هسته‌ای انجام می‌دهد در حالی که اصلا اینطور نیست.

نقوی حسینی ادامه داد: اگر این اتفاق در یکی از کارخانه‌های قزوین هم بیافتد رسانه‌های بیگانه سریعا می‌خواهند که آن را به مسائل هسته‌ای نسبت دهند در صورتی که این اتفاق اخیر هیچ ارتباطی به این مسائل ندارد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید