توصیه پزشکی سید حسن نصرالله: لیموناد بخورید!

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی روز شنبه خود، درباره نوشیدنی خود در هنگام سخنرانی‌هایش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش امید به نقل از «جهان‌نیوز»، سیدحسن نصرالله گفت: پیش از آنکه به موضوعات اصلی بپردازم، اجازه بدهید به یک مسئله شخصی اشاره کنم. هر از چند گاهی بعضی رسانه‌ها یا پایگاه‌های اجتماعی از فوت یا سکته قلبی یا سکته مغزی یا سرطان من سخن می‌گویند. من ابتدا می‌خواهم به همه اطمینان بدهم که به این مسائل گوش نکنند و چنین مسائلی به هیچ‌وجه صحت ندارد. انتشار چنین مسائلی بخشی از جنگ شایعه‌ها و جنگ روانی و تلاش برای ضربه‌زدن به روحیه است.

وی ادامه داد: بدون شک عمر در دست خداوند سبحان است اما از نظر سلامت خود باید بگویم که از هیچ نوع مشکل یا بیماری رنج نمی‌برم. حتی از این نظر که می‌گویند نعمت‌های خداوند را بیان کنید، شکر خدا به خوردن هیچ دارویی نیاز پیدا نمی‌کنم. اما شهادت، قتل یا مرگ فرد در دست خداوند است. پنهان کردن مسئله مرگ یا فوت افراد امکان‌پذیر نیست، هر چند که ممکن است در بعضی مکان‌ها چنین کاری را انجام دهند اما ما چنین کاری نمی‌کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین درباره نوشیدنی‌ای که در زمان سخنرانی‌ها مصرف می‌کند، اظهار کرد: در بعضی از پایگاه‌های اجتماعی به این مسئله که من در زمان سخنرانی آبمیوه می‌خورم اشاره کرده‌اند. خوردن آبمیوه ارتباطی به وضع سلامت من ندارد، بلکه کمک می‌کند تا رطوبت دهان در مدت یک ساعت سخنرانی حفظ شود. من به کسانی که در زمان سخن گفتن با هر دو یا سه کلمه باید آب بخورند توصیه می‌کنم که از لیموناد استفاده کنند.

افزودن نظر جدید