تهران دوباره برفی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور در روز چهارشنبه، روند بارش طی روزهای آینده را تشریح کرد.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا، احد وظیفه در گفت‌وگو  اظهار کرد: با تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، در برخی ساعات روز سه‌شنبه 23 آذر، ابرناکی در استان‌های مختلف کشور افزایش می‌یابد اما انتظار بارش در این روز وجود ندارد.

وی افزود: با نزدیک شدن یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه 24 آذر، ابرناکی در استان‌های شمالی کشور افزایش می‌یابد و دما به طور قابل ملاحظه کاهش خواهد یافت، همچنین بارش باران و برف در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب و بارش پراکنده در زاگرس مرکزی به تدریج آغاز می‌شود و تا انتهای این روز بارش باران و برف به نواحی شمال غرب، غرب دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه غربی زاگرس در غرب و جنوب غرب کشور خواهد رسید.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر  روز پنجشنبه 25 آذر، از میزان ابرناکی از نوار غربی کاسته می‌شود و تا انتهای روز بارش به صورت پراکنده محدود به نوارشمالی کشور خواهد شد. همچنین سامانه بارشی دیگری از اوایل هفته آینده نیمه غربی کشور را مجددا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وظیفه در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 24 آذر، کمی ابری تا نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای 12 و 3 درجه یانتیگراد و در روز پنجشنبه 25 آذر، بارش باران و برف با بیشینه و کیمنه دمای 7 و 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید