تهدید به انتشار فیلم دفتر روانبخش در 22 بهمن

رییس کمیته حقیقت یاب مجلس در واکنش به جوابیه “هفته‌نامه پرتو”، گفت: فرافکنی روانبخش و اطرافیانش متوقف نشود، فیلم دفتر هفته‌نامه‌پرتو در شب حادثه 22بهمن‌قم منتشر‌می‌شود.

به گزارش امید به نقل از خانه ملت،منصور حقیقت‌پوردرباره جوابیه هفته نامه پرتو و انتقاد این هفته نامه از اینکه” ای کاش کمیته حقیقت یاب مجلس پیش از متهم کردن افرادی در حلقه پرتو از اعضای این حلقه نیز در خصوص حادثه 22 بهمن قم سوال می‌کرد” گفت: در طی بررسی این مسئله به طور مکرر با آقای جلالی، رییس دفتر موسسه برای گرفتن وقت تماس گرفته شد تا ملاقاتی داشته باشیم اما آن‌ها به ما گفتند که وقتی ندارند و بعد اظهار کردند که مکتوب درخواست ملاقات خود را بفرستید تا بررسی شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:این درخواست از جانب موسسه پرتو در حالی مطرح شد که در همان زمان ما به عنوان کمیته حقیقت یاب مجلس خدمت بسیاری از مراجع قم نیز رفتیم و مراجع ما را پذیرفتند و از ما در خواست نامه مکتوب نکردند.
حقیقت پور تصریح کرد:در پی این درخواست ما از کمیسیون امنیت ملی مجلس نامه مکتوب گرفتیم و ارائه دادیم اما باز هم وقعی قائل نشدند.
وی ادامه داد : ما در اسفند ماه درخواست ملاقات به موسسه پرتو دادیم اما مسئولان این موسسه به ما گفتند شاید در اردیبهشت ماه وقت کوتاهی در حد 10 دقیقه به ما بدهند.
حقیقت پور تاکید کرد:این آقایان از جمله آقای روانبخش بهتر است دیگر در این خصوص این گونه اظهارات را مطرح نکنند و به جای این دست از اظهارات، آقای روانبخش بگوید که شب22 بهمن در دفتر پرتو چه افرادی را احضار کرد و به آنها چه گفت و چه نوشتند و چه مسئولیتی به آنها داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:آقای روانبخش به جای فرافکنی باید به روشنی بگوید چه دستوراتی به آقای “ع” داد.
وی افزود: روانبخش و مجموعه اش در سخنرانی هایی که در مسجد اهل بیت پیش از 22 بهمن انجام دادند آگاهانه به آتش فتنه 22 بهمن قم هیزم ریختند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.
حقیقت پور تصریح کرد: وی باید به روشنی نقل کند که در شب 22 بهمن در دفتر حلقه پرتو از چه کسانی با چه تخصص هایی دعوت و چه دستوراتی به آن ها داده و چه وظایفی را برای آن ها برای سخنرانی رییس مجلس تعریف کرده اند.
رییس کمیته حقیقت یاب مجلس تصریح کرد:اگر بار دیگر خود آقای روانبخش و یا اطرافیانشان از این دست اظهارات فرافکنانه مطرح کنند، فیلم شب 22 بهمن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا مشخص شود که در شب 22 بهمن در دفتر حلقه پرتو از چه کسانی با چه تخصص هایی دعوت و چه وظایفی را برای آن ها برای سخنرانی رییس مجلس تعریف کرده اند.

افزودن نظر جدید