تلاش سایت تابناک برای اختلاف‌افکنی بین کاندیداها

سایت تابناک متعلق به محسن رضایی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مطلبی مغرضانه با عنوان "آیا شمارش معکوس برای کنار رفتن عارف شروع شده است؟ " تلاش کرد با پوشاندن اختلافات عمیق در جریان اصولگرا، به بهانه حضور توامان دکتر محمدرضا عارف و حجت الاسلام حسن روحانی وانمود کند که در جریان اصلاح طلب در حمایت از دکتر عارف اختلاف وجود دارد و به همین دلیل معاون اول دولت اصلاحات از عرصه انتخابات کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش امید ،در  بخشی از  گزارش سایت متعلق به آقای رضایی که به نظر می‌رسد به دلیل واهمه از پیروزی جریان اصلاح طلب در انتخابات نوشته شده است ،آمده :با توجه به نزدیکی بیشتر هاشمی به روحانی و تاکید روحانی که از بین خود و هاشمی یکی را نامزد نهایی حاضر در صحنه دانسته، و اخبار پراکنده‌ای که در مورد انصراف احتمالی عارف منتشر شده به نظر می‌رسد نامزد ارجح اصلاح‌طلبان روحانی باشد. آن چه که زمان اجرای چنین برنامه‌ای را تعیین خواهد کرد، زمان‌بندی برای هماهنگی نهایی در پای صندوقها و در عین حال استفاده حداکثری از فرصت تبلیغات خواهد بود."

نوشته سایت تابناک در حالی منتشر شده است که طی روزهای گذشته هم دفتر حجت الاسلام سید محمد خاتمی طی اطلاعیه‌ای حمایت رئیس جمهور سابق کشورمان از حجت الاسلام حسن روحانی را قویا تکذیب کرد و هم شخص محمدرضا عارف در گفت‌وگو با رسانه‌ها تاکید کرد در عرصه انتخابات تا انتها حضور خواهد داشت.

رسانه‌های اصولگرا در شرایطی، دم از آشفتگی در جبهه اصلاح‌طلبان و عدم اجماع آنها می‌زنند و برای کناره گیری عارف لحظه شماری می کنند که اکنون اصلاح‌طلبان تنها یک کاندیدا دارند.چراکه برخی با توجه به سبقه آقای روحانی، وی را نزدیک به طیف صلاح‌طلب نمی‌دانند.

اما اصولگرایان که اکنون 6 کاندیدا دارند، هر کدام ساز جداگانه‌ای می‌زنند و حتی ائتلافشان نیز به نتیجه نرسیده، بهتر است به جای توصیه به اصلاح‌طلبان برای به چنگ آوردن قدرت از میان 6 کاندیدایشان، یکی را به میدان بفرستند تا شانسی مقابل قد علم کردن بین اصلاح‌طلبان داشته باشند. هرچند که مشاهدات در چبهه اصولگرایی اجماعشان را غیر ممکن می‌داند.

همچنین به سایت تابناک توصیه می‌شود تمام سعی خود را در تبلیغ کاندیدای متبوع خود معطوف کرده تا سومین تجربه تلخ  را در کارنامه خود ثبت نکند.

دیدگاه‌ها

احسنت این تابناک جدیدا فکرش شده خراب کردن کاندیداها...

افزودن نظر جدید