تقدیر عارف از خانواده 3 کوهنورد مفقود شده/نامگذاری ایستگاه آتش نشانی ولنجک به نام مجتبی جراهی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانواده سه کوهنورد مفقود شده تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،دکتر محمدرضا عارف شامگاه 20 مرداد به همراه حمید فرخ‌نژاد در منزل مجتبی جراهی حضور پیدا کرد  در این دیدار خانواده‌های آیدین بزرگی و پویا کیوان نیز حضور داشتند.

عارف با تمجید از اقدام این 3 کوهنورد کار آنها را حماسه ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد:کاری که این عزیزان انجام دادند باعث شد اهمیت ورزش کوهنوردی که متاسفانه آنچنان مورد توجه قرار نمی گیرد دو چندان شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه این اقدام بچه‌ها به فیلم مستندی تبدیل شود، گفت: این عزیزان کار بسیار بزرگ و ماندگاری انجام دادند که خانواده‌شان نقش ویژه‌ای در حرکت عظیم آنها داشته‌اند.

معاون اول دولت اصلاحات افزود: کوهنوردی تنها ورزشی است که رقابت ندارد و همه دنبال بُرد هستند، کسی به کسی پشت پا نمی‌زند و در پایان نیز همه به هم خسته نباشید می‌گویند.

در این دیدار خانواده سه کوهنورد مفقود شده از حمایت‌های مردم و اینکه در طول این مدت آنها را تنها نگذاشتند، قدردانی کردند.

خانواده‌های کوهنوردان مفقود شده اظهار امیدواری کردند این صعود ملی که کمتر از مدال المپیک نیست، ثبت شود.

حمید فرخ‌نژاد که چندی پیش فراخوانی را برای یادبود این سه کوهنورد برای تجمع در میدان «دربند» اعلام کرده بود در این دیدار با اشاره به حضور پرشور مردم، علی رغم لغو آن فراخوان گفت: مردم قدردان هستند و می‌دانند بچه‌ها چه‌کار کردند. به اعتقاد من این سه کوهنورد تفاوتی با بچه‌هایی که به جبهه رفتند و جنگیدند، ندارند. این عزیزان هم برای بزرگی کشورمان زحمت کشیدند.

گفتنی است در این دیدار طی تماسی که فرزند دکتر عارف با مدیرعامل آتش نشانی تهران برقرار کرد مقرر شد ایتستگاه 64 آتش نشانی تهران واقع در ولنجک به نام مجتبی جراهی که محل خدمت وی بوده است نامگذاری شود.

افزودن نظر جدید