تعداد بازداشتی‌های حادثه تهران به ۵۶ تن رسید

تا کنون تعداد کل بازداشت‌شدگان متهم به رابطه با داعش و حمایت از تیم تروریستی حملات تهران به ۵۶ تن می‌رسد.

به گزارش امیدنامه،امروز صبح هفت نفر با اتهام دست داشتن در حملات تروریستی اخیر تهران در فردیس کرج بازداشت شده اند. 

احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری البرز با تائید این خبر گفته که آنها «پشتیبان تیم تروریستی در حوادث اخیر» بوده‌اند. همچنین نیروی انتظامی از دستگیری دو تن از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی تهران توسط عوامل پلیس امنیت کرمانشاه خبر داد.

هم زمان مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد که ماموران پلیس امنیت استان البرز مردی را که از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی تکفیری داعش بود در کیانمهر کرج شناسایی و دستگیر کردند.تاکنون جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر نشده  است.

روز گذشته وزارت اطلاعات هم در اطلاعيه‌ای از دستگيری ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش در کشور خبر داد. در اطلاعيه وزارت اطلاعات درخصوص اقدامات مرتبط با حوادث تروريستی داعش در تهران آمده است: «در پي سلسله‌عمليات پيچيده اطلاعاتی و با همکاري خانواده برخی تروريست‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربايجان‌غربی و تهران ٤١ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تيم‌هايی عملياتي و همچنين سرپل‌های ارتباطي و تدارکاتي به‌ همراه مقاديری اسناد و مدارک و تجهيزات عمليات تروريستی قبل از هرگونه اقدام شناسایی و دستگير شدند».
 
همچنین سردار حسین صادقی‌نیا - رییس پلیس پایتخت اعلام کرده بود که پنج نفر از مظنونان حادثه تروریستی حرم امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

با انتشار آمار جدید دستگیری‌ها، تعداد کل بازداشت‌شدگان متهم به رابطه با داعش و حمایت از تیم تروریستی حملات تهران به ۵۶ تن می‌رسد.

افزودن نظر جدید