(تصویر) یاسین رامین با پای آسیب دیده به دادسرا رفت

چهارمین جلسه بازپرسی یاسین رامین در شعبه 8 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد. او با پای آسیب دیده به دادسرا رفت. 

 

 پیش از این سه جلسه بازپرسی برای  رسیدگی به پرونده یاسین رامین برگزار شده است.

براساس شواهد موجود پای در زندان پیچ خورده و دچار آسیب دیدگی شده است به همین دلیل این فرد با عصا به دادسرای تهران آمده است.

محمد شعبانی وکیل‌مدافع یاسین رامین چهارم مهرماه به خبرنگار ایسنا گفته بود: موکلم همچنان در بازداشت است و هنوز نتوانسته وثیقه 29 میلیاردی را تامین کند.

وی افزود: پرونده فعلا در مرحله بازپرسی و تحقیقات مقدماتی است و نیاز به یکسری مدارک و اسناد دارد تا تکمیل شود، البته باید منتظر ماند تا نظر بازپرس مشخص شود.

وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفت: موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است. قرار بود اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده، ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود؛ یکسری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود.

عباس جعفری دولت‌آبادی 26 مرداد ماه درباره متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفته بود که پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. بازپرس برای متهم قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

یاسین رامین پسر محمد علی رامین معاون مطبوعات وزارت ارشاد دولت احمدی نژاد و همسر مهناز افشار بازیگر مشهور سینماست. 

(تصویر) یاسین رامین با پای آسیب دیده به دادسرا رفت

افزودن نظر جدید