(تصویر) جابجایی پیکر مسئول خرمشهری با وانت!

شامگاه یکشنبه، پیکر بی‌جان مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرمشهر توسط یک دستگاه وانت به بیمارستان منتقل شد تا شاید وجدان خفته مسئولان را بیدار کند.

به گزارش امید به نقل از فارس، موسی محبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرمشهر امشب در کمال ناباوری از میان عزیزانش رفت و مظلومانه حتی برای انتقال جنازه و پیکرش به بیمارستان یک آمبولانس هم به محل نیامد!
 
این وضعیت نه برای اینکه روزی مسئولیت و پست و سمتی در شهر خرمشهر و منطقه آزاد اروند داشته، فقط  به‌عنوان یک انسان، به هیچ‌وجه قابل قبول و در خور شان نیست و جای بسی تاسف دارد.
 
شهری که هم‌اکنون نیز مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستانی‌اش تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد و سالانه میزبان زوار و مسافران بی‌شماری از مرز شلمچه است، امروز نباید به این حال و روز دچار شود که برای انتقال یک فوتی چنین به تکاپو افتاده و بعد از گذشت یک ساعت، خودروی وانت را جایگزین آمبولانس کند.
 
این خبر، دل بسیاری از شهروندان خرمشهری را به درد آورد و البته انتشار تصاویر مرتبط، غم بیشتری را به اطرافیان آن مرحوم بخشید، به راستی که این روزها برای مردن نیز باید بهایی بس گزاف پرداخت، این روزها که حتی شهرهای پردرد و مشکل‌داری چون خرمشهر قرار است میزبان سوم خرداد و میهمانان ملی‌ و استانی‌اش باشد و به جای پرداختن به مشکلات ریز و درشت درمانی و بهداشتی و جاری امور شهری و روستایی‌اش، سنگ تبلیغات انتخابات به سینه‌اش زده‌اند.
 
گفتنی‌ست مرحوم محبی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، نیروی بسیجی و ورزشکار قدیمی خرمشهر نیز محسوب می‌شد.
 

(تصویر) جابجایی پیکر مسئول خرمشهری با وانت!

افزودن نظر جدید