تسلیت محمدرضا عارف در پی درگذشت آیت الله شاه آبادی و پدر شهیدان اسماعیلی

در پی درگذشت آیت الله نصرالله شاه آبادی ،عضو مجلس خبرگان رهبری و حاج یوسفعلی اسماعیلی،پدر شهیدان اسماعیلی،دکتر محمدرضا عارف در پیام های  جداگانه ای این دو ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امیدنامه متن این دو پیام به شرح زیر است:
انالله و اناالیه راجعون
مصیبت ارتحال روحانی جلیل القدر آیت الله  نصرالله شاه آبادی نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری باعث تأسف و تأثر شد. 
آیت الله شاه آبادی  همچون پدر بزرگوارشان عالمی مردمدار و یار و یاور محرومان بود و در طول حیات پر برکت خود در ترویج معارف نورانی اسلام اهتمام ویژه ای داشت .
اینجانب این ضایعه را به عموم علاقه مندان، شاگردان و خانواده محترم ایشان و نیز به نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و طلاب علوم دینی تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز آن سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می کنم.

در پیام تسلیت دکتر عارف به مناسبت درگذشت پدر شهیدان اسماعیلی نیز آمده است:

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت انسان مؤمن ، صبور و خيرخواه پدر با ایمان و انقلابی شهیدان اسماعیلی جناب آقای حاج یوسفعلی اسماعیلی موجب تألم و اندوه فراوان شد.
حاج یوسفعلی اسماعیلی اسوه صبر و استواری بود که ارزشمندترین سرمایه های زندگیشان را برای استقلال و آزادی و دفاع از سرزمین ایران اسلامی تقدیم کردند. 
درگذشت این پیر فرزانه و فداکار را به خانواده بزرگوار و بستگان ارجمندش تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید و فرزندان شهید گلگون کفنش علو درجات و برای بازماندگان معزز سلامتی و صبر و اجر و طول عمر مسالت دارم.
آرزومندم خداوند متعال روح این انسان مومن و انقلابی را با ارواح طیبه و قدسی آقا ابا عبد الله الحسین «علیه السلام» و شهدای کربلا محشور بگرداند. 
محمدرضا عارف
 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید