تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت امام جمعه سابق کرمان: آیت الله جعفری در تقویت اخوت و برادری بین جریانات مختلف سیاسی پیشگام بودند

در پی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان ،دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امیدنامه، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان موجب تأسف و تأثر شد.

آیت الله جعفری روحانی فاضل، دردمند  و مصلح بودند که در  وحدت و وفاق بین انقلابیون قبل از  پبروزی انقلاب در استان کرمان نقش چشم گیری داشتند و بعد از انقلاب نیز در تقویت اخوت و برادری بین جریانات مختلف سیاسی استان پیشگام بودند. ایشان سالها در کسوت امامت جمعه در ترویج معارف نورانی اسلام اهتمام ویژه‌ای داشت  و با مشی مداراگونه خود با همه جریانات سیاسی در استان کرمان  رابطه صمیمانه ای داشتند و هیچگاه از  تریبون های در اختیار به نفع یک جریان استفاده نکردند.

اینجانب این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، عموم علاقمندان، شاگردان و خانواده محترم آیت الله جعفری  و نیز به طلاب علوم دینی، خصوصا مردم شریف، متدین و قدرشناس استان کرمان تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی و جلیل القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز آن سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌کنم.

محمدرضا عارف 

افزودن نظر جدید