تسلیت عارف به مناسبت درگذشت میرزا بابا مطهری نژاد

در پی درگذشت میرزا بابامطهری نژاد،از مدیران باسابقه در حوزه روابط عمومی،دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امیدنامه،متن این پیام به شرح زیر است:

انالله واناالیه راجعون

درگذشت جناب آقای میرزا بابا مطهری‌نژاد از چهره های برجسته و باسابقه در حوزه روابط عمومی موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

سالها حضور ایشان در حوزه نظریه پردازی و دانش اندوزی علم روابط عمومی باعث کسب موفقیت‌های ماندگار برای جناب آقای مطهری‌نژاد شد که نسل جوان و علاقه‌مند به این حوزه تاثیر گذار در دنیای امروز می توانند از آثار بر جای مانده از آن مرحوم استفاده لازم را ببرند.

ضمن تسلیت درگذشت جناب آقای مطهری نژاد که دینداری و صداقت ایشان زبانزد همگان بود به خانواده محترم آن مرحوم،بستگان داغدار و مردم مومن استان سمنان و شهرستان دامغان برای آن انسان شریف از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی خواستارم.

محمدرضا عارف

گفتنی است اخیرا مراسم نکوداشتی در دامغان برای مرحوم میرزا بابامطهری نژاد برگزار شده بود که دکتر عارف با ارسال پیامی به این مراسم از خدمات وی تقدیر کرد.

در بخشی از پیام رئیس فراکسیون امید آمده است:

مطلع شدم که مردم عزیز  دامغان و فرهیختگان و نخبگان آن خطه فرهنگ پرور  ،  در روز گرامیداشت قلم برآن شدند تا آئین نکوداشت  فرزندی  از فرزندان بزرگ خود ، جناب آقای میرزابابا مطهری نژاد را برگزار  نمایند .  اینجانب  در طول چهار  دهه  گذشته در مقاطعی افتخار همکاری با جناب آقای مطهری نژاد را داشته ام .در تیر ماه 1360 بعد از واقعه هفتم تیر  حزب جمهوری  اسلامی  ایران و  شهادت جانکاه شهید  دکتر  محمود قندی  زمانیکه از سوی شهید بزرگوار ،شهید رجایی سرپرستی  شرکت مخابرات  را برعهده داشتم  ، حکم انتصاب  ایشان را به عنوان  مدیر کل  روابط  عمومی  شرکت مخابرات  صادر  کردم و موفقیت  مستمر  ایشان در  نظریه پردازی  و دانش  اندوزی  در این حوزه ، و کسب رتبه های  موفقیت ،  تا امروز  را  دنبال می کنم.تعلق خاطر ایشان به حوزه روابط عمومی باعث شد با نگاهی خیرخواهانه انجمن روابط  عمومی  ایران ، به عنوان یک نهاد مدنی  را پایه گذاری کند و اکنون با گذشت بیش از 27 سال از عمر این انجمن شاهدخدمات فرهنگی  این نهاد مردم نهاد هستیم.

در این دوران طولانی  ، مراتب دینداری  ، صداقت ، و مردم داری  این عزیز  صفات متعین  و مورد تاکید اینجانب  و سایر دوستان دیرین ایشان  و مایه تبریک مضاعف به  مردم عزیز  دامغان و برگزار  کنندگان  آئین نکوداشت  است .

برای  ایران امروز  که میراث باستانی  اسلامی  و ایرانی  خود را همگام با فرهنگ غنی  اسلامی  دستمایه حضوری  تازه در عرصه جهانی  ساخته است ، تکریم بزرگان و نخبگان علم و فرهنگ و دانش  وظیفه ای  تردید ناپذیر است . امید که به یاری  پروردگار  متعال و از رهگذر  میراث گرانسنگی  که امروز  بر  بر ذهن وزبان مردم و فرهیختگان عزیز  و مردم دامغان ، جاری است ،میهن اسلامی مان همچنان مسیر  اعتلا و شکوفایی  را بپیماید .
 

افزودن نظر جدید