تاکید مجدد ستاد عارف درباره بازداشت یکی از فعالان سیاسی در ارومیه

سخنگوی ستاد محمدرضا عارف، توضیحاتی را در خصوص بازداشت میزبان دکتر عارف در سفر وی به آذربایجان غربی ارائه کرد.

سید حسن رسولی در گفت و گو با پایگاه خبری-  تحلیلی امید در واکنش به اظهارات دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه که سخنان روز گذشته عارف در جریان مناظره انتخاباتی مبنی بر بازداشت میزبان وی در سفر به ارومیه را تکذیب کرد، گفت: آقای دکتر عارف در مناظره انتخاباتی تاکید کردند، میزبان ایشان در سفر به ارومیه بازداشت شدند، نه یکی از اعضای تشکل‌های دانشجویی.
وی ادامه داد: فرد مورد اشاره آقای عارف هم اکنون هم در بازداشت به سر می برد و برخی جریان سازی های خبری در این خصوص دور از واقعیت است.
گفتنی است خبرگزاری نسیم، وابسته به یکی از نهادهای خاص در خبری به نقل از یکی از اعضای تشکیل های دانشگاه ارومیه مدعی شد سخنان دکتر عارف مبنی بر بازداشت میزبان وی در جریان سفر به ارومیه کذب است.
 

دیدگاه‌ها

سلام خواهشا چند خبرگزاری که حرف اون فرد انجمن اسلامی مستقل که انجمن اسلامی نیستند و معلوم است به کجا وابسته هستند جوابیه بدید بعد از منماظره دیروز که بدجوری باختند شروع کردند تخریب رو

به نظر من ائتلاف فعلا اشتباهه در چند سایت خوندم امروز میخوان اعلام ائتلاف کنن خیلی از مردم نه سایت میان نه روزنامه میخونن فقط برنامه های تلویزیون میبینن ممکنه بعد از شنیدن کنار رفتن یکیشون بگن پس اون یکی کم آورد یا اشتباه گفت در مناظرات و کنار کشید.توروخدا نظرم به دکتر برسونین تا بیشتر مشورت کنن و تصمیم عجولانه نگیرن بیچاره شیم چهار سال

افزودن نظر جدید