تاسوعا در ساختمان لادن چه خبر بود؟

صبح روز تاسوعا و در حالی که مردم ایران مشغول عزاداری سید و سالار شهیدان بودند، رفت و آمدهای ساختمان لادن به ناگهان زیاد شد.

به گزارش امید به نقل از هشت صبح ، ساختمان لادن همان ساختمانی است که محمود احمدی نژاد و یارانش پس از اسباب کشی از پاستور به آنجا اسباب کشی کردند و جلسات خود را در آن تشکیل می دادند.

هنوز چندماهی از این اسباب کشی نگذشته است که با فروش خانه استیجاری احمدی نژاد به وزارت دادگستری ماموران مصطفی پورمحمدی وزیر معزول احمدی نژاد که در دولت روحانی سمت وزیر دادگستری را برعهده گرفته، به در ساختمان لادن رفته و خواستار تخلیه آن توسط احمدی نژاد و یارانش شده اند.

در هفته ای که گذشت دو اتفاق مهم روی داد.اتفاق اول روز سه شنبه بود که ماموران وزارت دادگستری بعد از مراجعه برای تحویل گرفتن ساختمان لادن با دربسته برخی اتاقها و طبقات مواجه شدند. اتفاق دوم روز تاسوعا بود که یاران احمدی نژاد از لادن اسباب کشی کردند. اموال اداری ساختمان لادن هم که بخشی از بیت المال بود و معلوم نیست با کدام مجوز به این ساختمان منتقل شده، به نهاد ریاست جمهوری منتقل شد.روز چهارشنبه برخی منابع از حضور علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد در لادن خبر دادند. شنیده ها هم حاکی از حضور احمدی نژاد و مشایی در همان ساختمان در همان روز حکایت دارد.اسباب کشی اجباری احمدی نزاد بیش از آنکه از نگاه قانونی مهم باشد، وجه نمادین دارد و از تضعیف بیش از پیش وی در ساختارعای قدرت حکایت دارد.

افزودن نظر جدید