بیانیه فراکسیون امید در پی حادثه تروریستی

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام(ره)، اتحاد و انسجام ملی، را کارامدترین ابزار نظام جمهوری اسلامی در همه مقاطع از ابتدا تاکنون دانست.

به گزارش امیدنامه،در پیام فراکسیون امید در رابطه با اقدامات تروریستی روز ٤شنبه در تهران آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عملیات وحشیانه تروریست‌هایی که با شکستن حریم خانه ملت، قلب مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را هدف قرار دادند، نمایش عریان سبوعیت جماعتی بود که کینه‌های خود از ایران و اسلام را بار دیگر آشکار کردند.

گشودن رگبار به روی مردم بی‌گناه و به خاک و خون کشیدن کسانی که تنها جرمشان، ایرانی بودن است، نشان از حقد و کینه‌ای عمیق دارد. کینه ای که ملت ایران در طول تاریخ بارها آن را چشیده و هربار که دشمنی با خیال خام دست اندازی به حریم این خاک یا تهدید امنیت مردمان این سرزمین، دست به چنین اقداماتی زده، در مقابل عزم و اراده و وحدت و همیت این مردم، زانو زده و با خفت از خیالات خام خود عقب نشینی کرده است.

ملت بزرگ و سرافراز ایران که در چهار دهه اخیر، بزرگترین قربانیان تروریست‌های کوردل بوده اند، با همه این داغ‌های در دل نهفته به راه خود ادامه داده اند و سرنوشت شوم تروریستها و متجاوزان را نظاره کرده اند و برای درک بزرگی و سربلندی این ملت، چه دلیلی بهتر از این که داعشیان اینگونه از آنها کینه به دل دارند؟!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخبان این ملت بزرگ، امروز در زیر صدای رگبار تفنگهای این حرامیان، لحظه ای خانه ملت و قلب مردمسالاری دینی را تعطیل نکردند تا مزدوران تروریست و اربابان آنها بدانند که اینجا هنوز همان ایرانی است که پس از شهادت 72 تن از بزرگانش نیز، سرخم نکرد و با اقتدار به راه خود ادامه داد.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه و ابراز همدردی و طلب صبر برای خانواده های شهدای این عملیات تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این اقدام کور، بار دیگر بر اتحاد و انسجام ملی، که کارامدترین ابزار نظام جمهوری اسلامی در همه مقاطع از ابتدا تا کنون بوده، تاکید می‌کند و بار دیگر خود و همه هموطنان داغدار را به این سخن بنیانگذار فقید انقلاب، حضرت امام (ره) ارجاع می‌دهیم که فرمود: «هیچ قدرتی نمی تواند با یک ملتی که همراه هم هستند و با هم هستند، مقابله کند.» 

اعضای فراکسیون امید به عنوان کسانی که درسالهای انقلاب و دفاع ، اتحاد و ایثار را از شهدا و بزرگان این مرز و بوم الگو گرفته‌اند، درکنار همه مردم کشور، بذل توان و جان خویش در حراست از وجب به وجب حریم این آب و خاک را وظیفه خود می‌دانند و در این راه بار دیگر عهد و پیمانی که با شما برای صیانت از حریم این مرز و بوم بسته اند را تجدید می‌کنند.

افزودن نظر جدید