فاش‌گویی فلاحت‌پیشه از علت طرح نام جلیلی بعنوان کاندیدای حاکمیت؛

بوی تبانی به مشام می‌رسد

یک تحلیلگر سیاسی در خصوص مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اینکه سعید جلیلی کاندیدای حاکمیت است معتقد است که نباید اشتباه سابق را در خصوص افراد ناشناخته تجربه کرد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به این مطلب که طرح نام جلیلی سه ایراد بزرگ دارد، به پایگاه خبری-تحلیلی امید، گفت:  اولین ایراد مطرح شدن نام جلیلی به عنوان کاندیدای مد نظر حاکمیت و رهبری، آسیب زدن به جایگاه رهبر انقلاب است. بعید می‌دانم که مطرح شدن نام جلیلی هم با توفق رهبر انقلاب باشد.

وی به ایراد دوم اشاره کرد و گفت: اصولگرایان باید با استفاده از روش نظر سنجی روی یک کاندیدای خاص اتفاق نظر کنند و اگر این کار را نکنند نتیجه سال 84 حاصل می‌شود.

نماینده سابق مجلس افزود: سال 84 بدون نظرسنجی‌های لازم، اصولگرایان برای شکست رقیب روی آقای احمدی‌نژاد توافق کردند و نتیجه‌اش نیز ضعف مدیریتی و این چیزی است که امروز می‌بینیم. پس از اینکه احمدی‌نژاد رای آورد هم دیدیم که حتی به تعهدات جناحی‌اش نسبت به اصولگرایان نیز پایبند نماند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: غیر از استفاده از ساز و کارنظر سنجی بر روی یک فرد بوی تبانی و دست‌های پشت پرده می‌آید و این به ضرر کشور است.

وی با اشاره به ایراد سوم نیز یادآور شد: ضع‌ های مدیریتی که الان می بینیم و شاید برخی اصولگرایان نیز به آن انتقاد دارند به این دلیل است که  آن زمان بدون استفاده از ساز و کار نظرسنجی اصولگرایان پشت آقای احمدی نژاد قرار گرفتند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: اگر برخی افراد می‌خواهند از کاندیدایی حمایت کنند، لزومی ندارد که از جایگاه رهبری برای جا افتادن نام کاندیدایشان استفاده کنند.

وی در پایان گفت: اسم بردن از مهندسی انتخابات نیز در شرایط فعلی کشور نیز نوعی تخلف انتخاباتی است.

دیدگاه‌ها

میشه 84 و دوباره باید 8 سال بسازیم و....

سال 84 اصولگرایان بدجور سرشون کلاه رفت، خیلی از مردم فهمیدند ولی رای هایی که با فریب و وعده های توخالی به دست بیاد آخرش میشه همینی که می بینید. چوب خدا صدا ندارد.

افزودن نظر جدید