به کشتی‌گیران آمریکا اجازه ورود به ایران داده می‌شود؟

در حالیکه رییس جمهور آمریکا در تصمیمی کاملا نژادپرستانه از سفر مردم ایران به آمریکا جلوگیری کرده است باید دید آیا مسئولان کشورمان اجازه سفر تیم ملی کشتی آمریکا به ایران را خواهند داد یا خیر؟

 

جردن باروز

 

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا، جام جهانی کشتی آزاد با حضور 8 تیم برتر دنیا و از جمله آمریکا قرار است 29 و 30 بهمن ماه به میزبانی ایران در کرمانشاه برگزار شود اما با توجه به دستور اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در جلوگیری از ورود مردم ایران و 6 کشور دیگر به آمریکا هنوز مشخص نیست آیا مسئولان کشورمان اجازه ورود تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به ایران را خواهند داد یا خیر؟

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در همین رابطه به ایسنا گفت: کارهای اداری مربوط به حضور 7 تیم روسیه، ترکیه، آمریکا، گرجستان، جمهوری آذربایجان، هند و مغولستان در جام جهانی 2017 کرمانشاه از یک ماه قبل انجام شده تا این تیم ها بدون مشکل خاصی در این رقابت ها حضور یابند اما با توجه به تصمیم چند روز پیش دولت جدید آمریکا ما نیز تابع تصمیمات مسئولان سیاسی کشورمان هستیم و هر تصیمی در این رابطه گرفته شود اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به طور کامل مانند همیشه به اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند است و از هر گونه تصمیمی در این رابطه حمایت خواهد کرد.

این در حالی است که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده اقدامات متقابل در رابطه با این تصمیم ترامپ خواهد داشت و باید دید وضعیت حضور تیم کشتی آمریکا در جام جهانی کرمانشاه چه می‌شود.

 

افزودن نظر جدید