بنیامین بهادری مجری پیش از افطار شبکه سه شد

شبکه سه برای ویژه‌برنامه پیش از افطارش در سکوت خبری کامل تدارک ویژه‌ای دیده است. باکسی که در تمام سال‌های گذشته احسان علیخانی با «ماه عسل» آن را در اختیار داشت، حالا قرار است با برنامه جدیدی که هنوز نامش خبری نشده در اختیار یک خواننده قرار بگیرد.

  بنیامین بهادری مجری پیش از افطار شبکه سه شد

در جشنواره جام‌جم بود که احسان عليخانياعلام کرد امسال دیگر «ماه عسل» را نمی‌سازد و تصمیم دارد عصر جدیدی را با «عصر جدید» در کارنامه کاری‌اش شروع کند. مرحله مقدماتی «عصر جدید» تا پیش از ماه رمضان به پایان رسید و قرار است مرحله فینال آن در ماه رمضان، طبق روال گذشته، در روزهای اول هفته و پس از افطار پخش شود.

با این اتفاق شبکه سه باید برای باکس خالی پیش از افطارش برنامه‌ای را تدارک می‌دید. برنامه‌ای که بتواند جایگزین برند قدرتمند «ماه عسل» باشد که در طی سال‌ها مخاطبان خاص و ثابت خود را پیدا کرده بود و حالا عملا بخشی از مخاطبان این شبکه منتظر برنامه جدید این شبکه برای ساعات پیش از افطار هستند.

حالا اما گفته می‌شود بنیامین بهادری که بازیگری را هم در «سلام بمبئی» تجربه کرده، در راستای سیاست مدیر شبکه سه برای سلبریتی‌محوری و جذب چهره‌های مطرح در عرصه‌های مختلف هنریریال قرار است از ساعتی پیش از افطار تا افطار روی آنتن شبکه ۳ باشد و احتمالا برنامه‌ای گفت‌وگومحور را روی آنتن ببرد.

بنيامين بهادري پیش از این قرار بود برنامه «تب تاب» را برای همین شبکه اجرا کند اما به یک‌باره باربد بابایی جایگزین او شد. دلیل این اتفاق هیچ‌وقت اعلام نشد اما برخی عدم توافق مالی و برخی دیگر دلیل آن را مخالفت صداوسیما با اجرای این خواننده مطرح کردند.

بنیامین بهادری(زادهٔ ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران)آهنگساز، خواننده، بازیگر ،هنرپیشه و ترانه‌سرای ایرانی موسیقی پاپ است./خبرآنلاین

 

افزودن نظر جدید