بسیج دانشکده صداوسیما خطاب به الله کرم:دل جریان انقلابی از دست شما خون است

 شرق نوشت:بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در بیانیه خود خطاب به الله‌کرم با اشاره به اینکه رشادت‌ها و زحمات شما در سال‌های گذشته را فراموش نکرده و نمی‌کنیم آورده است: «اما چندمدتی است که دل جریان انقلابی از دست اقدامات شما و اطرافیانتان خون است. امیدواریم توصیه بزرگان در اصلی و فرعی کردن امور را جدی گرفته و از انجام کارهای دشمن‌شادکن بپرهیزید».

در اين بيانيه با اشاره به اينكه ماه رمضان فرصت خوبي براي توبه است و توبه يعني بازگشت از کارهاي غلط و اشتباه و ناصواب، خطاب به الله‌كرم آمده است: «هرچند شب‌هاي قدر را از دست داديد اما همچنان درهاي رحمت الهي بر روي شما باز است. تابلوي خود را عوض کنيد، بنري در دست بگيريد و در سطح شهر بچرخيد و از امت حزب‌الله عذرخواهي کنيد و از خداوند طلب مغفرت نماييد. توبه کنيد پيش از آنکه امت حزب‌الله درباره شما و دوستانتان طبق بند ميم وصيت‌نامه امام عمل نمايند».
الله‌كرم و اطرافيانش در اين بيانيه متهم به كوته‌نگري و برداشت سطحي از بيانات رهبري شده‌اند: «شما و اطرافيانتان کاري کرديد کارستان! و کاري را که سرويس‌هاي عملياتي کاخ سفيد قرار بود با هزينه‌هاي بالا انجام دهند، با زدن يک بنر! به تمام اهداف شومشان رسانديد. هنوز چند روز از بيانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به جريان دانشجويي مؤمن و انقلابي نگذشته بود که شما و اطرافيانتان با برداشتي سطحي، احساساتي و کوته‌بينانه از بيانات رهبري باعث شديد که حلاوت و شيريني اين پيام در کام جنبش دانشجويي تلخ گردد و با اصرار بر حرکت غلط خود، ما را از خود نااميد کرديد».
در ادامه اين بيانيه آمده است: «اين اول بار نيست که در مقاطع حساس شما و اطرافيانتان با نام منتسب به حزب‌الله دست به اقداماتي زده‌‌ايد که ضربات سهمگيني را به جريان انقلابي وارد کرده و موجب خوشحالي و سوءاستفاده جريان‌هاي معاند انقلاب اسلامي قرار گرفته است. کسي حق قانوني شما را در نوشتن نامه و شکواييه از هرکسي، سلب نمي‌کند اما لطفا به نام جريان حزب‌الله اين قبيل فعاليت‌ها را انجام ندهيد و اين نام را مخدوش نفرماييد».

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید