برای تقویت نظام و جلوگیری از برخی کاستی‌ها باید با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کرد

حجت الاسلام والمسلمين سيد هادي خامنه اي دبيرکل مجمع نيروهاي خط امام به همراه جمعی از اعضای سازمان جوانان مجمع نيروهای خط امام با حضرت آيت الله العظمی صانعی در خصوص انتظارات، دغدغه ها و نگراني ها از اوضاع جاري کشور به ديدار و گفتگو پرداختند.

به گزارش امید،در این دیدار  آیت الله العظمی صانعی پس از تبریک ولادت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) و خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جلسه نسب به تداوم حصر آقایان موسوی،کروبی و خانم رهنورد اظهار نگرانی کرد.

وی ضمن ابراز تأسف از نوع برخورد با زندانیان سیاسی بند 350 اوین تصریح کرد: «این چه سیستمی است که در زندان عده ای می گویند ضرب و شتم انجام شده، مسئولین هم می گویند نشده، خوب تعدادی از نمایندگان معتمد و مورد اطمینان در مجلس را که هر دو طرف قبول دارند برای بازرسی به زندان بفرستند.»

این مرجع تقلید ضمن اشاره به موضوع وحدت خاطرنشان کرد: «عده ای که منافعشان در اختلاف است نمی خواهند وحدت بین مسلمین ایجاد شود. وگرنه ایجاد وحدت با بهره گیری از نظرات آیت الله العظمی بروجردی امکان پذیر است. حرف زدن از وحدت راحت است اما عمل ما نقطه مقابل آن و در جهت ایجاد تفرقه است.»

وی ضمن اشاره به انتخابات مجلس خبرگان،اظهار داشت: «برای حفظ نظام و تقویت آن و جلوگیری از برخی کاستی‌ها باید با تمام توان در انتخابات خبرگان شرکت کنید. هر کس درتوانش است ثبت نام کند و انجام وظیفه شکست ندارد. مسلماً خبرگان قدرتمند زمینه ساز نظام قدرتمند است.»

در پایان  آیت الله صانعی حفظ وحدت میان دوستداران نظام و انقلاب و یاران امام و تذکر انحرافات و ناامید نشدن را تنها راه موفقیت دانست و برای حضار آرزوی سلامتی و توفیق هر چه بیشتر در مسیر اهداف بلند اسلامی  کرد.

افزودن نظر جدید