بخش اثرگذار حزب اعتدال و توسعه همراه با جریان اصلاح‌طلبان هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: اگر فضا برای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو باز باشد٬ رقابت اصلی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی از جنس رهروان ولایت خواهد بود.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا،عبدالله ناصری درباره فعالیت سیاسی یک حزب سیاسی نزدیک به رئیس مجلس اظهار داشت: آقای لاریجانی فارغ از هر نوع ائتلاف و نزدیکی به هر جریانی، در دو سال اخیر تاثیر زیادی داشتند و با توجه به اتفاقاتی که در جریان اصولگرایی رخ دارد، حتی برای خود ایشان هم مشکلاتی درست کرد و در ‌‌نهایت به این جمع‌بندی رسیده که هویت سیاسی با رهبری خود درست کند که در عین حفظ پیشنه اصولگرایی، پیام جدیدی به جامعه بدهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد با جدی‌تر شدن فعالیت این حزب جریان اصولگرایی لباس جدید بر تن خواهد کرد و ترکیب معرفی شده نیز حکایت از تغییر در جریان اصولگرایی می‌دهد.

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تاکید کرد: علی لاریجانی امروز، لاریجانی دو دهه قبل نیست و با توجه به توانمندی مدیریتی، خواهد توانست برای انتخابات آینده محوریت اصولگرایان را به عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر فضا برای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو باز باشد٬ رقابت اصلی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی از جنس رهروان ولایت خواهد بود

ناصری در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه مکن است این جریان با احزاب نزدیک به دولت ائتلاف کند٬ پاسخ داد: اگر منظورتان از جریان دولت، حامیان آقای روحانی است که در این صورت پشتوانه و عقبه این دولت اصلاح‌طلبان هستند، اما اگر حزب اعتدال و توسعه است، معتقدم گرایش عمومی این حزب هم بیشتر به سمت همراهی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

عضو بنیاد باران تاکید کرد: ممکن است در بین شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه افرادی باشند که همراهی با اصولگرایان را به همراهی با اصولگرایان ترجیح بدهند٬ اما جریان عمومی و بخش اثرگذار حزب اعتدال و توسعه نیز همراه با جریان اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر خواهد شد.

افزودن نظر جدید