بخشی از بازار تهران تعطیل شد

دبیر کل جامعه انجمن‌های اصناف و بازار گفت: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می‌دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار تهران در خصوص آخرین وضعیت فعالیت در بازار تهران گفت: بخشی از بازار تهران تعطیل است و بخش دیگر اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد و نمی‌توان گفت که کل بازار تهران تعطیل است.

وی ادامه داد: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می‌دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: بازار همواره با نظام و ولایت است و بار‌ها این مسئله را ثابت کرده اکنون هم همین عقیده در بین بازاریان است و هیچ کس و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بین بازار و ولایت فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت بازار تامین شود و مغازه‌دار‌ها مطمئن باشند که آسیبی به مغازه آن‌ها را نمی‌رسد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است شب گذشته یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه، طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

افزودن نظر جدید