باجناق الهام اخراجی‌های دولت احمدی‌نژاد را تهدید به افشاگری کرد!

اکبر جباری، یکی از مریدان محمود احمدی نژاد و باجناق غلامحسین الهام در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به اظهارات چند وقت اخیر وزرای منتقد احمدی نژاد در رسانه های عمومی، واکنش نشان داد.

به گزارش امید به نقل از پیام نو، جباری در این استاتوس فیس بوکی با اشاره به سه تن از وزرای محمود احمدی نژاد که موضعی انتقادی نسبت وی گرفته اند، نوشت:
«آقای کاظمی، مصلحی و خانوم دستجردی (وزرای اخراجی احمدی نژاد) طی برنامه ای هدفمند شروع کرده اند به دروغ گویی و به قول سبزاللهی ها، “افشاگری” علیه احمدی نژاد!
خیالشان هم راحت است که احمدی نژاد نه پاسخی خواهد داد و نه کسی دیگر جرأت دارد حرفی بزند.
وقتی هر پاسخی از جانب ما با “احضار” و “دادگاه” و “بازداشت” مواجه میشود، معلوم است که چقدر خیالشان راحت است. البته از این وزاری اخراجی و اصول گرایان هیچ گله ای نیست که ایشان معلوم الحالند، اما بر خباثت و بی شرمی سبزاللهی ها و اصلاح طلبان باید تأسف خورد که خود نیز میدانند این دروغها از جانب اخراجی ها تا چه اندازه سست و بی پایه است ولی بازهم آن را در بوق و کرنا میکنند. با این حال دل را به دریا زدم و مطلبی در خصوص مسائل پشت پرده اخراجیها و حوادث ناگفته ای که اینها باژگونه جلوه اش میدهند، نوشته ام که میدانم احمدی نژاد هرگز مایل نخواهد بود به زبان آید و شاید اسباب دردسر برایم شود ولی باید گفته شود. منتظرم ببینم آیا اخراجی دیگری به صف این دروغگویان افزوده خواهد شد یا نه. هرچه بادا باد…»

افزودن نظر جدید