بابک بهادری: جوانان نمی‌خواهند برخی اشتباهات نسل‌های قبلی خود را تکرار کنند

دبیر شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان گفت: جوانان اصلاح‌طلب مانند سایر جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهند یافت.

به گزارش امید،بابک بهادری با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان اصلاح‌طلب مانند سایر جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهند یافت، اظهار امیدواری کرد که جوانان با طرز فکرهای مختلف با هر رویکرد سیاسی بتوانند با همدیگر تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: این تعامل و همگرایی باعث می‌شود بسیاری از مشکلاتی که در گذشته با آن مواجه بودیم دیگر پیش رویمان قرار نگیرد.
بهادری با بیان اینکه جوانان اصلاح طلب تصمیم دارند تا با ایجاد یک تعامل گسترده بین تشکل‌های جوانان گروه‌های مختلف سیاسی ترویج فرهنگ گفت‌و‌گو و تحمل یکدیگر گام بلندی را برای ایجاد وحدت و تفاهم ملی در میان جوانان بردارند، خاطرنشان کرد: اختلافات سیاسی بین احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی که طبیعی هم هست نباید آنان را در جهتی سوق دهد که نقاط اشتراک و منافع ملی را نادیده بگیرند. چنین رویکردی در گذشته باعث شده تا صدمات بعضا جبران ناپذیری به کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه جوانان نمی‌خواهند برخی اشتباهات نسل‌های قبلی خود را تکرار کنند از عزم جدی مجموعه جوانان اصلاح طلب برای گفت‌و‌گو و تعامل با سایر جریان‌ها و گروه‌های فکری و سیاسی به دور از تندروی و افراط خبر داد و گفت: گفت‌و‌گوی صمیمی هفته گذشته دو تن از جوانان در سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار قدم مبارکی در این راستا است و برای ادامه چنین برنامه‌هایی تلاش و همت جوانان لازم است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید