انصار حزب‌الله قصد براندازی دولت را دارد؟

قائم مقام حزب اعتمادملی در مورد بازگشت انصار حزب الله به خیابان ها گفت: در کشوری که نظام مند است و قانون اساسی حاکم است و قوه مقننه وجود دارد و در راس همه اینها رهبری است کار غیر قانونی و بدون مجوز یک نوع دهن کجی به همه مسئولان است و قانون را زیر پا گذاشتن است و حتی از لحاظ شرعی هم هر کار خلاف قانونی هم نا مشروع است و حضرت امام(ره) بارها به این نکته اشاره داشتند.

به گزارش امید به نقل از روزنو، رسول منتجب نیا اظهار داشت: در زمانی که اقای ناطق نوری وزیر کشور بودند و همین انصار حزب الله قصد داشتند با بد حجابان برخورد کنند امام(ره) به ایشان دستور داد که اینها را دستگیر کنند و با انها برخورد کنند.

وی ادامه داد: وقتی عده ای حرکت می کنند و بر خلاف نظر رهبری، دولت و مجلس خودشان دست به عمل می زنند می خواهند بگویند دولت و مجلس نمی فهمد و احساس مسئولیت نمی کنند و این ما هستیم که می فهمیم و احساس مسئولیت می کنیم و این یک نوع خود بزرگ بینی و توهین به مقامات کشور است.

وی افزود: وقتی به فعالیت این گروه قانون شکن که با انگیزه مقدس مشغول به فعالیت هستند نگاه می کنیم متوجه می شویم که سیاست یک بام دو هوا یی دارند. یعنی با شعار امر به معروف و نهی از منکر به میدان می آیند و هدفی جز ضربه زدن به دولت ندارند.

وی یاد آور شد: در دولت اقای هاشمی وقتی سید محمد خاتمی وزیر ارشاد شد موج حملات به سمت وزیر ارشاد شروع شد و این اقایان پا به میدان گذاشتند و وقتی خاتمی استفعا داد و کسی دیگر جایگزین ایشان شد با این حال که سبک سیاق وزارتخانه تغییر نکرد و همان مسیر خاتمی ادامه داشت اما کسی با انها مخالفت نکرد و این نشان می دهد که این افراد با اشخاص مشکل دارند نه بد حجابی این قبیل مسائل.

وی در ادامه گفت: وقتی سید محمد خاتمی کاندیدای ریاست جمهوری شد دوباره این افراد و انصار حزب الله پا به میدان تخریب گذاشتند و گفتند اگر خاتمی بیاید زن ها بی بند بار می شوند و جامعه فاسد می شود و حتی برخی بزرگان اصولگرا هم از این نظر انها طرف داری می کردند ولی تخریب انها جواب نداد و دوم خرداد خلق شد.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دولت خاتمی با هر تصمیمی که دولت می گرفت انصار پا به خیابان می گذاشتند کفن پوش می شدند و بحران سازی می کردند و بعد آن وقتی که دولت احمدی نژاد سر کار آمد انها حتی یک تذکر هم ندادند انگار دولت ناب علوی روی کار آمده بود و بد حجابی وجود ندارد و تمام مشکلات حل شده و حالا بعد یک سال که از عمر دولت روحانی می گذرد اینها پا به میدان گذاشته اند.

منتجب نیا در باره علل بازگشت انصار در دولت یازدهم گفت: اینها در ابتدای امر فکر می کردند می توانند دولت را کنترل کنند و انرا مجبور کنند که انگونه که می خواهند تصمیم بگیرد و وقتی متوجه شدند که روحانی با نظر انها مخالف است و در مقابل انها جبهه گیری می کند دوباره کفن پوش شدند و پا به میدان تخریب گذاشتند.

وی در ادامه گفت: حرکت انصار حزب الله یک حرکت سیاسی است نه فرهنگی بحث خدا پیغمبر بی حجابی اینها نیست اینها فقط قصد براندازی دولت را دارند. اگر شخصی به جای روحانی بود که نظرش موافق انها بود اگر زن ها روسری را هم بر می داشتند اینها کفن نمی پوشیدند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: باید مشخص شود که اینها از کجا حمایت می شوند که قانون شکنی می کنند.مگر بسیج زیر نظر سپاه نیست این معما سال ها بی جواب مانده که چه کسانی از اینها حمایت می کنند و امکانات در اختیار انها قرار می گذارند و کسی هم با اینها برخورد نمی کند.

افزودن نظر جدید