انصارحزب الله: مفسدان را منكوب و حاميانشان را حذف مي‌كنيم/حجم عمليات بالاخواهد بود

سایت انصار حزب الله اعلام کرد: روز دوشنبه ۱۸ شهريور ماه ، خانه محقر پدر شهيد «علي خليلي» ، ميزبان جمعي از خواهران و برادران «انصار» بود كه ساعاتي در آن فضاي متبرك حضور يافتند در سجاده شهيد اقامه نماز كردند و با روح پر فتوح او و اربابش حسين عليه السلام ، عهد بستند در راهي كه آنها شهيد شد ثابت قدم بمانند و به اذن الهي آن را ادامه دهند.

اعلان رسمي فعالیت گروههاي سيار «انصار»

به گزارش روز نو، فلسفه ديدار اين هيات ، كه نمايندگي۲۰ گروه ميداني امر به معروف و نهي از منكر سازمان يافته را برعهده داشتند پيش از آنكه يك برنامه متداول تقدير از يك شهيد امر به معروف باشد اعلان رسمي آغاز به كار گروههاي سيار امر به معروف و نهي از منكر «انصارحزب الله» بود. اعلام به كار رسمي گروههايي كه البته در مدت تكميل سازماندهي نيز در قالب تيم هاي چند ده نفره برادران و خواهران ، در نقاط مختلف شهر ، ماموريت خود را بدون آنكه بعد رسانه اي داشته باشد به شكل مقدماتی به اجرا گذاشته اند چنانكه هيات نماينده نيز پس از اين ديدار بلافاصله به محل ماموريت تعيين شده خود رهسپار شدند.

حجت الاسلام «اسكندري» در ابتداي جلسه ديدار، به ايراد سخن پرداخت و ضمن عرض تبريك به مادر شهيد خليلي براي تربيت چنين فرزندي ، اظهار داشت كه جمع حاضر نماينده عده زيادي از افرادي است كه پاي در راه شهيد خليلي گذاشته و علم او را افراشته نگاه داشته اند.

وي ضمن ارائه گزارش گونه اي از نحوه فعاليت گروههاي سيار امربه معروف و نهي از منكر «انصار» به مادر شهيد ، به اطلاع وي رسانيد كه اين تيم ها در عرصه هاي مختلف وارد ميدان عملياتي خواهند شد و آماده شهادت هستند.

نماينده خواهران آمر به معروف و ناهي از منكر نيز خطاب به مادر شهيد خليلي گفت كه شهادت فرزندش روحي تازه در بين جامعه حزب الله دميده و عده زيادي را وارد عرصه عمل ساخته است. كساني كه با ياد شهيد خليلي و آسيب هايي كه در راه امر به معروف و نهي از منكر متحمل شد تمام فحاشي ها ، ناسزاها و بعضا حملات فيزيكي را تحمل مي كنند.

مفسدان را منكوب و حا ميانشان را حذف مي‌كنيم

پس از اين «عبدالحميد محتشم» دبيركل «انصارحزب الله» و مدير مسئول هفته نامه «يالثارات الحسين» به ايراد سخناني در جمع حاضر پرداخت و با اشاره به غربت شهيد «علي خليلي» گفت: شهادت غريبانه برادرمان ، اراده حزب الله را براي آغاز يك حركت منسجم به حركت درآورد و اكنون قصد بر اين است تا با وجود همه حملات شبانه روزي معاندان و منافقان برای مجريان ام الفرائض ، شيوه انجام عمليات به گونه اي باشد كه مفسدان را كه به دليل فضاي تسامح حكومتي تجري يافته اند منكوب و حاميان آنان را از صحنه عمل حذف كند.

گستره عمليات انصار وسيع خواهد بود

عبدالحميد محتشم درحالي گستره عمليات را كشوري خواند كه به خانواده شهيد خليلي وعده داد: ميدان عمل در تهران بسيار وسيع وحجم عمليات بالاخواهد بود.

مدير مسئول هفته نامه يالثارات تاكيد كرد كه به اذن خدا نامعادله غلط جاري كه بر اساس آن وزن مفسيدن و حاميان آنان در جامعه به ضرر متدينين تغيير يافته ، را دگرگون خواهيم كرد زيرا اگر ما به مقابله با اين جريان برنخيزيم ، اين جريان مفسد خواهد بود كه در برابر حزب الله خواهد ايستاد.

دبيركل «انصارحزب الله» از مادر شهيد خواست تا براي توفيقات خيل عظيمي كه قدم در راه فرزند شهيدش گذاشته اند دعا كند تا اهدافی كه شهيد مظلوم «علي خليلي» پيش قراول حركت به سوي دست يابي به آن بود محقق گردد.

امت حزب‌الله از قوه قضائيه تقاضاي قصاص كنند

اما در ادامه مادر شهيد خليلي به ايراد سخناني در بين نمايندگان گروههاي سيار امر به معروف و نهي از منكر پرداخت و از امت حزب الله خواست نه تنها براي اعاده خون شهيد خليلي بلكه براي پيشگيري از تجري مفسدان و اوباش به صحنه بيايند و قصاص قاتل شهيد خليلي را از قوه قضائيه مطالبه كنند.

حزب‌الله ولي دم شهيد خليلي است

وي كل امت حزب الله را ولي دم فرزند شهيدش دانست و از تريبون يالثارات از آنان خواست كه پيگيري پرونده علي خليلي را تا اخذ نتيجه برعهده بگيرند.

وي ضمن انتقاد شديد از قوه قضائيه در اين باره گفت: درحالي که مجازات بازدارنده قاتل «علي خليلي» راه تجري ساير افراد شرور را مي بندد كه رسانه ملي در يك اقدام تامل برانگيز قصد داشت با اتخاذ ترتيباتي در برنامه «ماه عسل» درماه رمضان ، اولياء دم را وادار به گذشت از خون شهيد «علي خليلي» نمايد كه با مخالفت شديد ما روبرو شد.

حكم رئيس قوه قضائيه در حق محاربان اجرا شود

مادر شهيد خليلي اين روند را مخل امنيت و باعث گسترش دايره جسارت اوباش درحق آمران به معروف و ناهيان از منكر دانست و با استناد به اظهارات رئيس قوه قضائيه كه حاملان سلاح سرد را محارب اعلام كرده بود از اين قوه خواست تا اين حكم براي بسته شدن راه ساير متجريان در حق قاتل علي خليلي نيز اجرا شود. زيرا اين فرد بوسيله كارد نه تنها موجبات اخافه خلق را فراهم آورده كه بدون اطلاع از شرح ما وقع صحنه اي كه قتل در آن اتفاق افتاد وارد معركه شده و شريان علي خليلي را به گناه نهي از منكر قطع كرده است.

افزودن نظر جدید