عارف در مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی؛

انشالله پرونده شبهه تقلب در انتخابات بسته شود/برای ایجاد شدن فضای پرنشاط در جامعه هزینه‌های بسیاری داده‌ایم

معاون اول دولت اصلاحات که در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری حضور یافت اما به درخواست سید محمد خاتمی دو روز مانده به روز رای گیری کناره گیری کرد، روز گذشته از اعضای ستاد انتخاباتی‌اش تقدیر تقدیر وو تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید، عارف در این دیدار در مراسم تقدیر و تشکر از ستادهای مرکزی و استانی خود اظهار داشت: شور و انگیزه بالای ستادهایم بخصوص جوانان همواره برای من خوشنودکننده بوده است.
وی با تاکید بر اینکه آفت یک جریان سیاسی توهم شکست است، خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدیم فضای دانشگاه‌ها تغییر کرد و در دانشگاه‌ها صمیمیت، نشاط و همدلی ایجاد شد.
معاون اول دولت اصلاحات، بی‌انگیزگی کامل بخشی از جوانان برای مشارکت در انتخابات و همچنین توهم شکست برخی از اصلاح‌طلبان را دلیل اصلی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری برشمرد.
عارف همچنین با بیان اینکه مبنای من برای ادامه حضورم در انتخابات ریاست جمهوری اجماع بوده است، گفت: ‌بنده اجماع را در ضرورت حیات اصلاح‌طلبان می‌دانستم و در آن مقطعی که اصلاح‌طلبان توهم شکست را داشتند و نمی‌دانستند چه کنند، وارد رقابت‌ها شدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: انتخابات سال ۹۲ سلامت انتخابات را بیمه کرد و انشالله پرونده شبهه تقلب برای همیشه بسته شود.
عارف تاکید کرد که باید 27 درصدی که در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت نداشتند را با برنامه‌ریزی، به حضور در انتخابات‌های بعدی ترغیب کرد.
وی با بیان اینکه فضای پر نشاط ایجاد شده در کشور را باید قدر بدانیم، گفت: ما برای ایجاد شدن این فضا هزینه‌های بسیاری داده‌ایم و جریانات سیاسی باید اختلافات را کنار بگذارند و این فضای برد برد را تا انتها نگه دارند.
معاون اول دولت اصلاحات، به ضرورت همکاری به دولت روحانی اشاره و خاطرنشان کرد: ‌همه اصلاح‌طلبان و جریانات سیاسی وظیفه دارند که به دولت آقای روحانی کمک کنند، چرا که دولت روی کار آمده باید مقتدر باشد و باید کمک کنیم آقای روحانی دولتی شایسته‌سالار و مقتدر ایجاد کند.
عارف در پایان گفت: باید حق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب همکاران خود به رسمیت بشناسیم تا بتواند همکاری همراه و همدل انتخاب کند.
 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید