انتقاد صریح عارف از وزارت صمت برای وضع نابسامان بازار خودرو:قبل از اینکه مجلس ورود کند تصمیم بگیرید

رییس فراکسیون امید مجلس گفت: بی‌ثباتی در بازار خودرو قابل قبول نبوده و در صورتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار اقدامی انجام ندهد مجلس وارد عمل می‌شود.

به گزارش امیدنامه ،دکتر محمدرضا عارف  در گفت‌وگو با خانه ملت درباره مشکلات صنعت خودروسازی و اقدامات فراکسیون امید مجلس در این زمینه، گفت: فراکسیون امید با دعوت از وزرا، مسائل کشور را بررسی می‌کند.

وی درباره ضرورت ساماندهی بازار، افزود: رسیدگی به این موضوع بدیهی است چراکه این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست. بی‌ثباتی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پراخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد در غیر این صورت ما مجبوریم در مجلس اقدام کنیم.

عارف درباره تامین نقدینگی مورد نیاز خودروسازان، اظهار کرد: نقدینگی بحث کلی صنایع است و یکی از اولویت‌های ما فعال شدن صنعت است تا بخشی از مشکلات اشتغال حل شود بنابراین طبیعی است نقدینگی مورد نظر صنعت از جمله خودروسازی حل شود.

رییس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش خود را برای تامین نقدینگی صنایع به کار گیرد در صورتی که به کمک مجلس نیاز باشد ما نیز کمک می‌کنیم

افزودن نظر جدید