انتقاد دکتر عارف از برخورد با فعالان سیاسی اصلاح‌طلب

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان از برخورد با برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب انتقاد کرد.

به گزارش امیدنامه به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان،در آخرین جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، محمدرضا عارف با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت انسجام و وحدت در داخل خانواده انقلاب تاکید کرد و گفت: در حالی که سیاست دولتمردان آمریکا ایران‌هراسی است بیش از هر زمان دیگر باید در داخل کشور به دنبال وحدت و برادری باشیم.

وی در همین زمینه اظهار داشت: اصلاح‌طلبان همیشه وفاداری‌شان را به انقلاب و نظام در مقاطع مختلف نشان داده‌اند و در شرایط حساس کنونی که برخی قدرت‌های جهانی به دنبال بهانه علیه جمهوری اسلامی هستند نباید در داخل کشور با فعالان یک جریان اصیل سیاسی به دلیل برخی اظهارنظرها برخورد کرد.

در ادامه این جلسه گزارش کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست گذاری ارائه شد.

در این گزارش ضمن اعلام پیشنهادهای نخبگان سیاسی و دانشگاهی که در فرم‌های ارزیابی مورد پرسش قرار گرفته بودند، بیان شد که بر اساس تجمیع نظرات ارائه شده اکثر قریب به اتفاق صاحبنظران بر ضرورت فعالیت جبهه‌ای در قالب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حضور اعضای حقوقی و حقیقی با اصلاح برخی سازوکارها تاکید داشتند.

پس از ارائه گزارش کمیته ارزیابی، اعضای شورای عالی نقطه نظرات خود را اعلام کردند و قرار شد کمیته ارزیابی با لحاظ قرار دادن جمیع نظرات، پیشنهادهای نهایی خود را برای اصلاح برخی سازوکارهای شورای عالی در اختیار هیات رئیسه شورا قرار دهد.

افزودن نظر جدید