انتقاد امام جمعه شیراز از رقص در مهدکودک‌ها

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: برخی مهدکودک ها کودکان را از قرآن و الفبای آن دور کرده و به آن ها آموزش رقص می دهند.

به گزارش امید به نقل از ایرنا، آیت الله 'اسدالله ایمانی ' شنبه در آیین تجلیل از 200 حافظ کل قرآن کریم موسسه بیت الاحزان افزود: چه می شود مسوولان فرهنگی و آموزش و پرورش ما مهدکودک ها و پیش دبستانی مان را آن چنان در حرم قرار می دادند که این چنین گلهایی را تربیت کنند.

وی با توصیه به سازمان بهزیستی، افزود: در برخی از مهدکودک ها رقص یاد فرزندان ما می دهند و آنان را از قرآن و الفبای قرآنی دور می سازند ، آیا می توانیم مسایل قرآنی را این چنین ببینیم و بگوییم ممیزه فرهنگی و تربیت فرزندان برعهده خود مردم است .

وی ادامه داد: دنیا هم با فرزندانش این چنین رفتاری نمی کند، آقای اوباما می گوید نمی گذارم دخترانم وارد فیس بوک شوند، اما ما چه می کنیم.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه اگر با قرآن آشتی کردیم همه این مظاهر گناه که تمام خوبی های جامعه ما را پوشانده شکسته و از بین می رود ، افزود: بیاییم فاصله مان را با قرآن کم کنیم و ببینیم بچه هایی که در این مهدکودک ها تربیت می شوند فردا چه خواهند شد واین امانت داری نیست که کودکان مسلمان و شیعه را به دست برخی از این مهدکودکها بسپاریم و بعد مسوولان ما فقط نظاره گر باشند.

وی خطاب به مسوولان گفت : مسوولان نظام باید بدانند، نظام امانت است و فرزندان آن هم امانت و باید این امانت را سالم به اهل آن، امام زمان(عج) برگردانیم.

افزودن نظر جدید