انتظار 6ساعته بی‌فرجام خبرنگاران برای وزیر کشور

در حالی که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود نشست خبری وزیر کشور با خبرنگاران کردستان برگزار شود که بعد از شش ساعت، انتظار خبرنگاران استان برای برگزاری این نشست بی نتیجه ماند.

به گزارش امید به نقل از مهر، وزیر کشور در جریان سفری دو روزه، صبح جمعه وارد استان کردستان شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود  در جمع خبرنگاران استان حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات آنها باشد ولی بعد از گذشت شش ساعت انتظار، وزیر کشور از حضور در این نشست خبری خودداری کرد.

استانداری کردستان روز شنبه ساعت 12:30 ظهر را به عنوان زمان برگزاری نشست خبری وزیر کشور اعلام کرده بود و تنها دقایقی از این زمان گذشته بود که روابط عمومی استانداری کردستان زمان نشست خبری را از طریق پیامک به 16 عصر تغییر داد و در حالی که شماری از خبرنگاران در استانداری کردستان حضور داشتند، دست خالی از استانداری برگشتند.

ساعت 16 نزدیک به 20 خبرنگار رسانه های جمعی استان کردستان بار دیگر ضمن حضور در استانداری کردستان منتظر برگزاری نشست خبری بودند که با گذشت زمان خبری از حضور وزیر کشور در این نشست خبری نبود.

پیگیری های متعدد خبرنگاران رسانه های جمعی استان به ویژه از سوی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برای حضور وزیر کشور در این نشست خبری در حالی همچنان ادامه داشت که ساعت به نزدیک 17:30 عصر رسید و خبری از حضور وزیر کشور در این نشست در میان نبود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان اعلام کرد که به دلیل حضور وزیر کشور در جلسه شورای تامین فعلا امکان حضور وی در این نشست خبری وجود ندارد و احتمال دارد که وی بتواند حدود ساعت شش در این جلسه حضور پیدا کند.

با این اعلام مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان خبرنگاران رسانه های جمعی استان سالن جلسات را ترک کردند.

افزودن نظر جدید