امام جمعه جیرفت: سخنرانی مطهری در کرمان باید لغو شود/اگر بیاید یعنی غیرت دینی از دست رفته است

امام جمعه جیرفت گفت: سخنرانی علی مطهری در روز دانشجو باید لغو شود و در غیر این‌صورت مردم انقلابی نمی‌گذارند، چنین اتفاقی بیفتد.

به گزارش  امیدنامه به نقل از حماران؛ حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور با اشاره به سفر علی مطهری به کرمان اظهار داشت: اگر این سخنران بیاید و در کرمان سخنرانی کند مردم پی به این مطلب می‌برند که برخی از مسؤولان ما غیرت دینی و اعتقادیشان را از دست داده‌اند.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: ان‌شاء‌الله تا 16 آذر ماه جاری برخی مسؤولان ما حواسشان را جمع کنند در غیر این‌صورت با مردم انقلابی و در صحنه ما طرف خواهند شد و نمی‌گذارند، چنین اتفاقی رقم بخورد.

وی با اشاره به اظهارنظر علی مطهری در زمینه برگزاری کنسرت در مشهد و این مطلب که اگر امام رضا(ع) هم بود در کنسرت شرکت می‌کرد، بیان داشت: این سخنان بی‌احترامی به مقدسات است.

کرمی‌پور خاطرنشان کرد: کنسرت‌هایی اجرا می‌شود که وقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم فیلم یکی از آن‌ها را دید از شدت خجالت و به خاطر مجوزی که داده بود، استعفا کرد و رفت.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: جمله‌ای اعلام کردند که جامعه روحانیت مبارز جیرفت موافقت خودشان را با سخنرانی این فرد اعلام کرده‌اند که این موضوع خلاف واقع است و چنین چیزی نیست و جامعه روحانیت مبارز جیرفت هیچ موضع مثبتی در رابطه با آمدن این آقا به کرمان ندارد.

وی افزود: غیرت دینی مردم و مسؤولان مشهد موجب شد تا نگذارند، این فرد سخنرانی کند، حالا باید دید غیرت دینی مسؤولان استان ما چقدر است.

افزودن نظر جدید