افشاگری بازیگر زن از نقش‌فروشی در سینما

هما خاکپاش، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: تعداد افرادی که در حال حاضر به بازیگری علاقه دارند زیاد است و به همین دلیل به هر نحوی که شده پول می‌دهند تا نقش دریافت کنند. حتی این افراد خانه هایشان را در اختیار گروه سازنده اثر می‌گذارند، لوکیشن و ماشین می‌دهند تا به آن‌ها نقش داده شود. 

به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، هما خاکپاش با گلایه از وجود رابطه در سینما ادامه داد: نمی‌خواهم شکایت کنم چون برای هنرمند چندان زیبا نیست. عرصه هنر نسبت به زمانی که ما کار می کردیم متفاوت شده است. در وضعیت فعلی وقتی پیشنهاد بازیگری در یک اثر داده می‌شود زمان شروع تولید آن اثر مشخص نیست. 6 ماه است به بنده کاری پیشنهاد شده است، اما درباره زمان شروع آن امروز و فردا می‌شود. ماه رمضان سال گذشته قرارداد برای بازی بسته‌ام اما هیچ خبری از تولید آن نیست. واقعیت این است که فیلمسازان به دنبال کسی هستند که برای بازی در یک نقش پول پرداخت کند و یک سکانس بازی کند. پارتی بازی، باند بازی در تولیدات حاکم شده است حتی بازی در آثار به شکل پکیج شده، یعنی بازیگران مشخصی در یک فیلم بازی می‌کنند و همان بازیگران در اثر دیگری مجدداً حضور دارند.

این بازیگر تلویزیون و سینما دلیل نقش فروشی را این‌گونه شرح داد: برخی از تهیه کنندگان و کارگردانان به ما می‌گویند اگر کسی را سراغ دارید که پول دهد و نقش دریافت کند معرفی کنید. این پیشنهادات را به ما نمی‌کنند اما می‌گویند به این افراد نقش می‌دهیم تا بتوانیم دستمزد شما را بدهیم. متاسفانه 5 سال است که وضعیت بسیار افتضاح شده است و اکثریت هنرمندان قدیمی در خانه‌ها بیکار نشسته اند. 
 بازیگر سریال «مردان آنجلس» به اقدامات عجیب علاقمندان به بازیگری برای بازی در یک نقش اشاره و بیان کرد: تعداد افرادی که در حال حاضر به بازیگری علاقه دارند زیاد است و به همین دلیل به هر نحوی که شده پول می‌دهند تا نقش دریافت کنند. حتی این افراد خانه هایشان را در اختیار گروه سازنده اثر می‌گذارند، لوکیشن و ماشین می‌دهند تا به آن ها نقش داده شود.

افزودن نظر جدید