افتتاح اولین پیست تخصصی موتور تریال در استان تهران

اولین پیست تخصصی موتور تریال در استان تهران با استقبال خانواده های علاقمند به این رشته ورزشی در استادیوم تختی افتتاح شد.

به گزارش امید به نقل از روابط عمومی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران اولین پیست تخصصی موتور تریال در استان تهران همراه با ورزشکاارن و جمع کثیری از خانواده های علاقمند به ورزش و همچنین دکتر مهرعلی، رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی و وحید کیهان رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران افتتاح شد.
در این مراسم افتتاحیه مسابقه رسمی موتور تریال نیز برگزار شد که به ترتیب آقایان کورش قربانی، داریوش قربانی، و مرتضی بینام نفرات اول تا سوم این دور از مسابقات شدند.
ضمنا در این مراسم موتورسواران ریس و همچنین موتورسواران خردسال نیز حرکات نمایشی داشتند و از سه نفر از موتورسواران نوجوان نیز تقدیر شده و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم آنها شد.
در پایان این مراسم ، وحید کیهان رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران در گوشه ای از پیست ورزشکاران را دور خود جمع کرد و علاوه بر تقدیر و تشکر از آنها گفت: شما با هنرنمایی ورزشی خود تدبیر جدیدی در فضای ورزشی این ورزش بوجود آورده اید.
وی تاکید کرد: جایگاه شما به عنوان ورزشکار در فدراسیون و هیات استان تهران محفوظ است و من نوکر و خدمتگزار شما هستم اما فراموش نکنید که هرکدام از شما باید برای پرورش استعدادها در این رشته ورزشی به ما کمک کنید.
کیهان اضافه کرد: علت اینکه این ورزش پیشرفت نکرده به خاطر درهای بسته بوده است اما امروز با تدبیر بیشتر همه شما باید به پیشرفت و آموزش همگانی این رشته ورزشی و استعدادیابی کمک نمایید.
وی همچنین از امضای تفاهمنامه با شهرداری تهران خبرداد و گفت: با شهرداری تهران توافق کردیم که زمین های مستعد پیست را که فعلا بدون استفاده مانده است در اختیار هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران قرار دهد تا ورزشکاران ما در نقاط مختلف تهران فضای مناسب در اختیارشان باشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید