اظهارنظر درباره کاندیداتوری، بعد از دیدار با رهبری

هفت تن از نمایندگان مجلس با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

به گزارش امید به نقل از تسنیم ،کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتند که بنده نیز یکی از این نمایندگان بودم.

وی با بیان اینکه این دیدار با هدف تبریک عید نوروز صورت گرفت، افزود: در این دیدار که با حضور آحاد مردم و تعدادی از فعالان سیاسی برگزار شد، محمد رضا تابش نماینده اردکان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، حسین امیری خامکانی نماینده زرند، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمد مهدی پورفاطمی نماینده تنگستان و علی مطهری نماینده تهران نیز حضور داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: در این دیدار، یکی از نمایندگان، به نمایندگی از مجلسی‌ها، سخنرانی داشت. وی در سخنان خود خطاب به رئیس مجمع تشخیص گفت که با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت حضور همه سلایق و آحاد جامعه از حیث کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات، بهتر است که شما یا همفکران منتسب به شما (هاشمی رفسنجانی) در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

پیرموذن اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی نیز در این دیدار طی سخنان کوتاهی گفت که بنده در آینده خدمت مقام معظم رهبری خواهم رسید و پس از آن بیشتر در خصوص انتخابات صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار، یکی از روحانیون نیز از هاشمی رفسنجانی سوال کرد که چرا خودتان کاندیدا نمی‌شوید، که هاشمی هم در پاسخ گفت که خدمت رهبر انقلاب می‌رسم و بعد اظهار نظر خواهم کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان اظهار داشت که در این دیدار در خصوص اصلاح‌طلبان و حضور آنها در انتخابات هیچ بحثی صورت نگرفت.

دیدگاه‌ها

منتظریم

افزودن نظر جدید