اطلاعیه دفتر عارف در پی انتشار برخی اخبار انتخاباتی

روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌های کشور اطلاعیه‎ای صادر کرد.

به گزارش امید،متن این بیانیه به شرح زیر است:

در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور مبنی بر "بیانیه مشترک ستاد انتخاباتی عارف و روحانی "به اطلاع می‌رساند همانگونه که روز گذشته از سوی دکتر جعفر توفیقی  رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف اعلام شد به دنبال انصراف دکتر عارف از حضور در عرصه انتخابات کلیه ستادهای انتخاباتی ایشان تعطیل شده است وتعطیلی ستادهای مذکور به اطلاع وزارت کشور نیز رسانده شده است لذا انتشار هرگونه بیانیه‌ای با مضمون عضو ستاد دکتر عارف فاقد وجاهت قانونی است و بار دیگر تاکید می‌شود ستادهای انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف تعطیل شده است و هرگونه اطلاعیه‌ای با مضمون ستاد انتخاباتی ایشان فاقد اعتبار است.

روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف
 

دیدگاه‌ها

تو که جوانمردی کردی دیگه خرابش نکن

جناب آقایان خاتمی و رفسنجانی با این تصمیم خود به شدت جریان اصلاحات را تضعیف کردند. واقعا متاسفم برای خودم و کسانی که روشنی راه را در چهره جناب آقای دکتر عارف آخرین طلایه دار اصلاحات می دیدیم. که حتی کوچکترین واکنشی جز حسرت در برابر این تصمیم عجیب نشان ندادیم. میلاد

این اطلاعیه نشان میدهد که عارف ملت به نفع کسی انصراف نداده و بیانیه هایی در مورد حمایت او از کاندیدای خاص دروغ می باشد و انتشار ان از سوی برخی افراد بی اخلاقی و کذب محض است. درود بر دکتر عارف بزرگ مرد اصلاحات.

افزودن نظر جدید