اصول یازده گانه ورزشی - پهلوانی کمیته ورزش ستاد انتخاباتی عارف

کمیته ورزش ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در بیانیه‌ای اصول 11گانه این کمیته را اعلام کرد.

به گزارش امید،اصول منتشر شده در این بیانیه بدین شرح است:

1- آمده‌ایم تا با عمل در چارچوب قانون، گفتار بر مدار صداقت و تصمیم بر مبنای عقلانیت، پهلوانی را فدای پیروزی و قهرمانی‌های زودگذر نکنیم.
2- آمده‌ایم تا در برنامه¬های فرهنگی و اجتماعی اولویت و اهمیت و جایگاه واقعی ورزش مورد توجه باشد.
3- آمده‌ایم تا با علم به جایگاه ویژه و ممتاز ورزشکاران کرامت، منزلت و معیشت حقه آنها را احیا کنیم.
4- آمده‌ایم تا نگاهمان به ورزش جامع باشد. یعنی به تمام ابعاد ورزش بویژه بعد تربیتی و اخلاقی و اجتماعی و سلامت تن و روان هم در ورزش همگانی و هم در ورزش قهرمانی و همچنین به تمام ورزش‌ها و تمام اقشار ورزشی نگاهی یکسان داشته باشیم.
5- آمده‌ایم تا بر پایه مبانی اسلامی توام با حفظ فرهنگ ملی ورزش کردن را برای تمامی اقشار از جمله بانوان رشید این سرزمین مهیا کنیم.
6- آمده‌یم تا اقتصاد ورزشی و ورزش اقتصادی را احیا نماییم و امکان سرمایه گذاری‌های کوچک و بزرگ را فراهم کنیم.
7- آمده‌ایم تا با احیای اصول سرمایه گذاری در ورزش اعم از بودجه دولتی و حضور فعال و موثر بخش خصوصی اداره ورزشگاه های کوچک و بزرگ دولتی را به مردم واگذار کنیم تا بهره وری در این بخش را به بیشترین مقدار ممکن برسانیم.
8- آمده‌ایم تا ورزش را به خود مردم به عنوان ولی نعمت واگذار کنیم چراکه بر این باوریم که ورزش نباید دستاویز منافع و سودجویی¬های سیاسی شود.
9- آمده‌ایم تا برای اولین بار سازمان‌های غیر دولتی ورزشی را در کشور ایجاد کنیم.
10- آمده‌ایم تا با سازماندهی و برنامه ریزی و تشکیل باشگاه‌های قوی نشان دهیم ایرانیان هم توان مدال آوری در همه صحنه‌های بین المللی را دارند و هم توان رقابت با باشگاه‌های بزرگ و معروف دنیا.
11- آمده‌ایم تا پروژه‌های ورزشی موجود را به اتمام برسانیم چراکه بر این باوریم که اولاً باید از امکانات بلااستفاده حداکثر استفاده را کرد و ثانیاً نباید با وعده‌ای سطحی و عوام فریبانه و دست نیافتنی صرفاً به منافع کوتاه مدت سیاسی خود فکر کنیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید