اصلاح طلبان بختیاری خطاب به نمایندگان منتخب لیست امید؛ "رای به دکتر عارف برای ریاست مجلس، وظیفه ای است که مردم ایران در انتخابات اخیر به شما تفویض کردند"

شورای هماهنگی اصلاح طلبان بختیاری؛ استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و تهران با انتشار بیانه ای خطاب به نمایندگان منتخب لیست امید؛ اعلام کردند: "رای به دکتر عارف برای ریاست مجلس، وظیفه ای است که مردم ایران در انتخابات اخیر به شما تفویض کردند"

 

به گزارش امیدنامه در متن این بیانیه آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
منتخبین گرامی، برگزيدگان امید و نمایندگان محترم خطه ی سرافراز زاگرس در دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی

آنچه ملت شریف ایران در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی رقم زد، محصول تجارب گرانقدری است که در طی مسیر تثبیت حق حاکمیت بر سرنوشت خود، کسب کرده است. ملتی که از فروبستگی و تنگنا، گشایش و حق طلبی، آزادي وآزادی خواهی، حاکمیت قانون، آرامش، توسعه و رونق اقتصادی را مطالبه کرده و خواست خود را از طریق صندوق رای اظهار می کند، بیش از هرچیز پختگی و درایت خود را به نمایش گذاشته است. جنبش اصلاحی مردم ایران از سال ١٣٩٢ وارد مرحله ی جدیدی شده است. مرحله ای که در آن تدبیر رهبران بهبود خواه با لبیک ملت نجیب ایران به امیدی مضاعف، معطوف به پیگیری مطالبات از طریق اصلاحات و اعتدال بدل شده است.
برادران و خواهران ارجمند 
مستحضرید که نقش تعیین کننده ی جناب دکتر محمدرضا عارف در برساختن امارت فاخر اعتدال و اصلاح، در همنشینی اخلاق و سیاست، از خودگذشتگی و ترجیح مصالح ملی بر منافع شخصی، نقشی بی بدیل بود. رضایت مردم از عملکرد ایشان كه در انتخابات اخير با همه ي تنگناها و مصائب متبلور گرديد، گواه و نشان حسن اعتمادی بود كه ملت بزرگ ایران به ایشان عطا کردند. مدیریت قوی، پیشرو، گفتمان ساز و با درایت ایشان بر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور در تدوین و انتشار لیست امید، که با اقبال گسترده ی ملت مواجه شد، قدر دانی مردمی بود که استمرار امید را در همنشینی با اصلاحات و اعتدال مطالبه می کردند. 
عزیزان بزرگوار

امروز که آن لیست مورد اعتماد ملت قرار گرفته و ملت خواست عمومی، تحول و تغییر در قوه ی مقننه را در مدیریت و روش مطالبه کرده است، پیروی از خواست عمومی، وظیفه ی اخلاقی، ملی و شرعی همه ی منتخبانی است که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند. اگر تا دیروز برای ورود به لیست امید و جلب اعتماد ملت تلاش می کردید، امروز دست ملت برای حمایت از جناب دکتر محمد رضا عارف، به عنوان نشانه ی اخلاق، امید، درایت، اصلاح و اعتدال به سوی شما دراز شده است. مردم شریف ایران در جای جای ایران اسلامی با حساسیت رفتار منتخبین خود را زیر نظر داشته و مطالبات خود را از طرق مختلف پیگیری می نماید. نمایندگان محترم لیست امید اکنون که حتی نمایندگان مستقل و خارج از لیست، حمایت خود را از امید و عقلانیت به وضوح نشان می دهند، بر شماست که حمایت خود را از ریاست دکتر عارف بر مجلس با صدای رسا، به گونه ای که موجب خرسندی مردم در سطح حوزه های انتخابیه باشد، اعلام کنید. مطمئن باشید که هر کنش شما از دید مردمان این سرزمین پنهان نخواهد ماند. همراهی با ملت سرمایه ای است که قدر آن را فقط کسانی می دانند که درد مردم را با تمام وجود احساس کرده اند. از سویی کسانی که نمایندگی شان مدیون حضور در لیست امید می باشد و در مسیری دیگر گام بر می دارند، یقین بدانند که؛ پیمان شکن هر آیینه گردد شکسته حال. گام برداشتن در راستاي اعتلای ایران اسلامی و گذار از ناملایمات کنونی وظیفه ی تمام کسانی است که دل در گرو سربلندي اين سرزمين اسلامی دارند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان بختیاری؛ استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و تهران. هشتم خرداد ماه نود و پنج

افزودن نظر جدید