اسناد به جا مانده از آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق هم طعمه حریق حسن آباد شد

سردفتر 39 تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه میدان حسن‌آباد گفت: تعداد دفاتر جاری این دفترخانه که در این حادثه از بین رفته است، بیش از 700 دفتر می‌باشد که اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

آتش سوزی حسن آباد

به گزارش اميدنامه، به نقل از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، علیرضا پناهی بدون اشاره به علت وقوع این آتش سوزی، اجرای طرح ثبت الکترونیک اسناد را گام بسیار مهمی برای حفاظت اسناد مردم دانست و از اینکه این طرح بطور کامل اجرایی نشده است، انتقاد کرد.

وی تعداد دفاتر قدیمی در تهران و کل کشور را قابل توجه دانست و افزود: خطر بروز حریق و آتش سوزی همیشه وجود دارد.

پناهی خاطرنشان کرد: هرچند با اجرایی شدن ثبت اسناد الکترونیک دغدغه از بین رفتن اسناد و مدارک مردم از بین رفته است، اما همچنان از رییس جدید سازمان ثبت درخواست می‌کنیم، اسکن دفاتر ثبت اسناد رسمی را در دستور کار این سازمان قرار دهد.

سردفتر 39 تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه میدان حسن‌آباد، تعداد دفاتر جاری این دفترخانه را که در این حادثه از بین رفته است بیش از 700 دفتر برشمرد و گفت: علاوه بر این تعداد، اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

 

افزودن نظر جدید