از یزدی تا روح‌الامینی در افطاری انجمن اسلامی دانشگاه تهران+عکس

بنا بر سنت هر ساله امسال هم اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران همراه با ادوار و برخی از اساتید دانشگاه و چهره‌های سیاسی نزدیک به این تشکل دانشجویی در فضایی صمیمانه افطار کردند.

به گزارش امید به نقل از قانون،اعضای ادوار این تشکل از گرایش‌ها و تفکرات سیاسی مختلف در این روز گرد هم آمدند تا در هشتمین دهه فعالیت این تشکل گردهمایی با شکوهی شکل بگیرد. ابراهیم یزدی، محمد توسلی، غلامعباس توسلی، محمد بسته نگار، هاشم صباغیان، تقی شامخی، ایرج حریرچی، عبدالحسین روح‌الامینی، داوود سلیمانی، محمد حسین امید، خدایاری و... از اعضای ادوار این مجموعه و تابش، محسن رهامی، الهه کولایی، حمیدرضا جلایی‌پور، غلامرضا ظریفیان و... نیز از اساتید و چهره‌های سیاسی نزدیک به این مجموعه در این مراسم حاضر بودند.
به گزارش خبرنگار قانون، گفتنی است سید حسن خمینی نیز از سوی این تشکل برای حضوردر این جلسه دعوت شده بود که بنا بر گفته یکی از اعضای این تشکل به دلیل حضور در شهر قم نتوانسته بود در این مراسم حاضر شود.
همچنین سید محمد خاتمی نیز که به این مراسم دعوت شده بود اما نتوانسته بود در این مراسم شرکت کند پیامی به این جلسه فرستاد. در این پیام آمده است:
«به نام خدا
برادران و خواهران گرانقدر عضو و مسئول در انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
چه باشکوه است با دلهای سرشار از ایمان و سرهای پرشور و جان‌های پرامید به آینده بهتر برای میهن و نیز نزدیک‌تر شدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی که طوفانی در دلها برپا کرد و با کمال تاسف طی سالیان گذشته از آن دورتر هم شده‌ایم گرد هم آمدن.
چه باشکوه است خدای را به خاطر عنایت‌هایش سپاس گفتن و پیوندها و پیمان‌ها را برای استواری در مسیر حق و اصلاح مستحکم کردن و چه اشتیاقی داشتم برای حضور در جمعتان که با کمال تأسف به علت برنامه از پیش تعیین شده توفیق آن را نیافتم.
سیدمحمد خاتمی»
در ادامه این مراسم نیز مصطفی دینی، دبیر تشکیلات این تشکل دانشجویی نیز در سخنانی یادی از گذشتگان این تشکل دانشجویی از جمله آیت‌الله طالقانی، مهندس مهدی بازرگان و احمد صدر حاج سید جوادی و مهندس عزت الله سحابی کرد.
در بخشی از این مراسم نیز در سالروز کشته شدن محسن روح‌الامینی در حضور پدر بزرگوارش یادی از این عزیز از دست رفته شد.

افزودن نظر جدید